MacManus Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Hei. Jeg vurderer disse koss 4aat men jeg lurer på om de er for tunge til å ha på hodet, de er tross alt et halvt kilo (505g). Noen som har erfaring med disse? Er det for tungt? Lenke til kommentar
JensL Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 I følge web'en til Koss, så veier de 21 oz, og det er vel 595 gram. Så de er eeeenda litt tyngre.. Jeg har ikke prøvd 4AAT selv, men har noen andre som veier ca. 350 gram, og de er forsåvidt tunge nok. Men hvis de er bygd riktig så burde det vel ikke være noe problem å bruke Koss'en. De burde jaggu være granatsikre, dog. Merk at de også er tungDREVNE. Du får ikke nok volum direkte fra en MP3-spiller. Gi gjerne tilbakemelding når/hvis du får dem. Har ikke sett dem omtalt så mye. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Har egentli bestilt de nå men vurderer å avbestille de og heller kjøpe disse Koss 3aa. Disse er litt lettere og har hørt de er ganske gode. Jeg har god tid til å avbestille så det er ikke noe problem. Noen som har testet koss 3aa'ene? Lenke til kommentar
JensL Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Klipper og limer fra seg selv: Jeg er ikke helt sikker på 3AA, egentlig. Har ikke hørt dem, men har lest noe om dem på Headfi.com, og det er ikke bare positivt for å si det sånn. Noen sitater: "I thought the 3AA wore like some kind of medieval torture device, but that's just me." "I tried the Koss Pro 3AAs and couldn't really stand them, I found them boomy and sibilant and well below head-fi-acceptable standards." "i also listened to the KOSS pro 3AA wich i didn't like as much as the sennheiser 500." "I tried the Koss 3AA and it was bad. Very boomy, very sizzly, uhg uhg uhg. What were they thinking. " De mener bl.a. at Sennheiser HD497 er bedre (den er åpen, dog). Ikke for å gjøre det vanskelig for deg, asså. Lenke til kommentar
Cryptic Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Nei kjøp deg et Koss PortaPro... det er VELDIG lett og det har super bra lyd jeg selv har det og angrer ikke in liten grand engang;) det er perfekt til LAN events og veldig komfertabelt nevnte jeg BRA lyd? Det føles som surround med det der ass! Jeg spiller mye CS og jeg har aldri brukt elr prøvd HeadSet som er like bra lyd på. PS! Ganske bra bass for å vere så små... det må jeg inrømme! Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Har portapro'ene og. Men de er halvåpen og det vil jeg ikke ha på lan. og portapro syns jeg er litt for lett. Har gått for koss 3aa titanium nå. bestilt og får de imorgen Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Fikk koss'ene idag, eg syns de va veldig gode og jeg personlig vil anbefale de til andre. God pris på godt headset. Du kan kanskje få litt vodt i ørene etter noen timers bruk. Men det får du med de fleste(ihvertfall jeg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå