fiskfisk Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Finn frem passer, linjal og dine glemte, kunstneriske evner innenfor berg- og dalbane-bygging. Atari har nettopp sluppet RollerCoaster Tycoon 3 som en spillbar demo for alle interesserte. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Sjelden har en passet bedre. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Any good? Etter en liten test: Nei, GUI'n er helt på trynet. Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Oi, skal si grafikken har fått en kraftig oppgradering. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 GUIet er uvant, men det tok ikke så veldig lang tid å bli vant med det for min del.. Til å være fullstendig 3D var det absolutt ikke så ille, og den grafiske kvaliteten var storflott. Mye morsommere å bygge berg- og dalbaner nå iallfall Muligheten til å teste alle de forskjellige attraksjonene selv var også en fin sak. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Det var stor grafikk forskjell, artig at det skifter mellom natt og dag. Var leit å spille i begynnelsen, men som sagt blir man fort vant til det. Det at man kan sitte selv i vognene og prøve attraksjonen var et stort pluss. Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Spillet er en tydelig forbedring ja Kommer nok til å ha mye moro med dette spillet! Lenke til kommentar
Magus Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Kjører som hundedritt på PC'en min... Lenke til kommentar
daniel_RR Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 faenihelvette! får ikke til å starte det! får bare en beskjed om at en feil har skjedd når jeg prøver å starte det, og om jeg vil sende en sånn forbanna feilrapport! Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 2 eren var jeg hekta på før. Kanskje jeg blir hekta på dette også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg