AvIOn Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Heisann. Har fått tilbud om å kjøpe en Philips 170B4BB 17" lcd ganske billig. Men jeg finner utrolig lite info om denne bortsett fra det som står på URL'en nedenfor HER Er 25ms på den, og det er jo ikke akkurat det råeste. Skjermen skal brukes til spilling, og mye kjappe FPS-spill. Vil denne være plaget av ghosting og alt annet mulig møkk som gamere ikke liker? Håper på rask respons, og gjerne fra noen som vet noe om denne skjermen, da denne er til salgs NÅ. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Okey. Har nå hentet skjermen for litt testing. Skjermen heter Philips 170 B Det jeg lurer litt på er følgende: 1. Hvilke programmer/småspill er grei å bruke for å spore etterslep? 2. Finnes det noen programmer som hjelper meg å stille inn farger og slikt på skjermen min? Hva heter disse i såtilfelle. Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 1.Bubbe Trouble Last det ned og spill i fullskjerm. Legg spesielt merke til rødt 1. Det gjør det sikkert, men kan du ikke ta et bilde du kjenner og stille inn så det ser bra ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå