Gå til innhold

stillegående tower

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svaret må være nei,

Aopen miditower følger med en nokså bråkete strømforskynder, mens chieftec leveren uten.

Så Chieftec er mer stille, hva forventer du, den har jo ikke strøm en gang :wink: Neida, men da kan du selv velge en stille strømfor. Men chieftec koster vel noen hundrelapp mer...

Lenke til kommentar

Det stemmer, det er bare bytte ut vifta i strømforsyningen og vips så er maskinen mye roligere.

Men jeg må si at chieftech sine kabinetter er sinnsykt mye kulere! Jeg er ikke i tvil! Kjøp chieftech og lyddempende matter hos Microplex, da får du en stille og fin maskin.

Selvfølgelig forutsatt at du velger en stille vifte til cpu, samt en rolig strømforsyning.

Lenke til kommentar

F.eks komplett og psdata selger jo chieftec med 340 w strømforsyning til rundt 1000lappen, hvordan er disse? er det mye å hente ved å kjøpe matter fra microplex? det er vel dyrere å kjøpe alt derfra?

Er det veldig bråkete det toweret hvis man lar være å gjøre noe?

Lenke til kommentar

Quote:

Jeg er ikke i tvil! Kjøp chieftech og lyddempende matter hos Microplex, da får du en stille og fin maskin.

Selvfølgelig forutsatt at du velger en stille vifte til cpu, samt en rolig strømforsyning.

Og stille harddisker, de bråker overraskende mye, mine uler som et uvær og er den største støykilden i kabinettet. Twin IBM veit det ikker er det mest still hd-setupet akkurat, men tenk litt på diskene også.

AtW

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-13 23:18, ATWindsor skrev:

Quote:

Jeg er ikke i tvil! Kjøp chieftech og lyddempende matter hos Microplex, da får du en stille og fin maskin.

Og stille harddisker, de bråker overraskende mye, mine uler som et uvær og er den største støykilden i kabinettet. Twin IBM veit det ikker er det mest still hd-setupet akkurat, men tenk litt på diskene også.

AtW

du har så rett har 3 ibm og en wd,skal til stavanger i mårå og kjøpe asfalt plater som bør dempe en del støy,Noen som har prøvd asfalt plater 4 mm til kabbinet demping.

Kjetil

Lenke til kommentar

Kjøp chieftec kabinett. De er nyere og av bedre design innvendig en det aopen kabinettet kan vise opp med. Bedre kjølemuligheter, vifteplasseringer, sterkere strømforsyning, stille, bedre montering av ide enheter, enkelt å få ut harddiskskuffer, enkelt å komme inn i (sidedør), flere ulike farger, god kvalitet, "tommelskruer" for å løsne sidedøren, frontdør som skjuler ide enhetene når de ikke er i bruk (kan enkelt tas av).

Så trenger du mer info så sjekk chieftec sine nettsider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...