neb Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) heisann.. nå har jeg lagd et nytt desgin som jeg er ganske fornøyd med, og trenger derfor litt kritikk! knappene er midlertidige. og har ikke lagd noe footer enda.. menmen.. vil i allefall ha kritikk på det som er! fargebruk, design etc. tentacles v1.5 Edit: endra linken. bytta plassering på siden i webområdet. mvh bigben Endret 28. september 2004 av bigben247 Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Sjå i CSS fila di, kor bilda dine ligger hen.. Vi vil med andre ord ikkje kunne sjå dei ..og sett opp menyen som ei uordna liste. Lenke til kommentar
neb Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 glemte og endre det jeg.. men nå er den som den skal.. tror jeg link Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 - Tentaklene MÅ vekk, som snytt ut av en tutorial - Litt liten font? Øk i hvert fall line-height - Litt for stor meny-div. Den stakkars menyen (som for øvrig bør settes opp som en liste) blir veldig ensom inni der - Fryktelig bortkastet å ha et bakgrunnsbilde på 14KB når det bare består av én farge Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Ok: [LI][*]lysere tekstfarge [*]likt mellomrom mellom header og meny som meny og innhold [*]gjør teksten i header lettere å lese [*]annen :hover i menyen, frustrerende at teksten blir borte [*]samordne fargen på den overskriften "Lorem Ipsum" med den av rød fargene det er mest av i header[/LI] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå