DarkSlayer Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 slett ikke off topic ... interessangt nå ble det litt fart her, interessangt, gjerne pøs på flere synspunkter Lenke til kommentar
aschj Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 For meg er det bare nr. 7. Jeg har kjøpt de programmene jeg bruker mest, og jeg har kjøpt de spillene jeg har hatt mest glede av. Det samme gjelder filmer og serier. Det skal dog sies at alt dette var totalt uaktuelt før jeg gikk ut av skolen. Da var det nr. 1 som gjalt fordi jeg ikke hadde noe valg (bortsett fra avhold, selvagt ). Lenke til kommentar
slez Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 1. Økonomiske hensyn, har ikke råd rett og slett. Om jeg skulle kjøpt hvereneste ting til pcen min ville jeg ligget i groft - 7. Man ønsker å teste ut ting før man kjøper. Dette er kanskje mer relatert til musikk, spill og slikt. Rett og slett fordi man ikke har angrerett på ting som er subjektivt dårligt. Også en god grunn. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Skulle ønske jeg kunne brukt punkt 7 på min Siemens ST60...Hadde jeg kunne lasta den ned og testet den før jeg kjøpte den, hadde jeg aldri sløst de 2400 kronene Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 1,2,6,7 gjelder nok meg Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 men en siemens mob så har man 30 ... eller var det 14? dagers full retur vedkjøp i butikk ... mulig det var færre dager... hehe Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 men en siemens mob så har man 30 ... eller var det 14? dagers full retur vedkjøp i butikk ... mulig det var færre dager... hehe Kjøpte på mshop.no, der var det 7 dager eller no sånn. Siemens har klart å gjemme problemene til man har brukt dem i 30 dager Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) står det ikke i den norske kjøpsloven at du har angrefrist på 30 dager? uavhengig av hvor du kjøper det.. Endret 28. september 2004 av AutoExec Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 og hvis jeg skulle kjøpt alle spillene jeg har så måtte jeg hatt brukt alle sparepengene mine. Ja uff, det hadde tatt seg ut! Lenke til kommentar
zyp Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Et punkt du kan føye til: Fordi jeg mener at software skal være gratis. (Jeg sa ikke at jeg tilhører det punktet.) Tidligere piratkopierte jeg programvare fordi jeg ville ha gode programmer med de funksjonene jeg hadde bruk for. Nå går det vel bare på open source programvare fordi man ofte finner like gode, stabile og også mer avanserte programmer der, og også fordi meste programvaren til linux er open source. Lenke til kommentar
loketing Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Et punkt du kan føye til: Fordi jeg mener at software skal være gratis.(Jeg sa ikke at jeg tilhører det punktet.) Tidligere piratkopierte jeg programvare fordi jeg ville ha gode programmer med de funksjonene jeg hadde bruk for. Nå går det vel bare på open source programvare fordi man ofte finner like gode, stabile og også mer avanserte programmer der, og også fordi meste programvaren til linux er open source. godt poeng! bruker også mye open source. det er, som du sier, gratis, og man slipper å ha dårlig samvittighet overfor onkel politi..! selv bruker jeg windows, men det meste jeg bruker er freeware. har noen få lisensierte programmer som jeg bruker i tillegg. Lenke til kommentar
zilch Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 for meg gjelder vel 1, 4 og 8 Om det er noe som jeg blir sittende veldig mye med, så får jeg vel heller skrape sammen kronene og kjøpe det Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 For meg er det 6 og 8 Lenke til kommentar
riktig Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Jeg er ikke en rik mann,så jeg må prioritere ting som mat og husleie.Med dagens priser på software er det utenkelig for meg å kjøpe noe sånt,da måtte jeg spare i flere måneder. En del programmer er ikke verdt halvparten av det de koster,og jeg vil ikke betale over 10 lapper for et bildebehandlingsprogram.Det er vanvidd! Lenke til kommentar
magio Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Føyer meg inn under nr.1. Er også helt enig med SirMaximus, ville aldri kjøpt de bildebehandlingsprogrammene uansett om jeg hadde hatt penger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå