speed-man Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Vet du kanskje hvorfor sending mellom Xbox og Pc går sakte innimellom? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 jeg har chippet xboxen og stappet inn en ny 250GB harddisk. Jeg HADDE LIVE men kontoen ble slettet for noe måneder siden pga jeg ikke skulle ha det. Jeg leste det med "marrige" mellom HD og LIVE. Vil xboxen funke på LIVE hvis jeg oppretter en ny konto?! Lenke til kommentar
lunar leaper Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg har antagelig(...) en X-box v1.0. Er det noe vits i å chipe, eller kan jeg like gjerne bare gjøre en flashing av bios? Takk for svar fra erfarne moddere Lenke til kommentar
forgotten Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 hallo jeg har en aladdin extreem chip, og nå får jeg ikke på xboxen,det bare blinker rødt og grønt på den. er det noen som vet hva det kan være. Lenke til kommentar
dopus Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 sjekk loddingene med multimeter. Er den loddefri så sjekk kolbings punktene mellom chip og loddefri løsning. blinking er som regel alltid et tegn på at noe er galt. normalt er det loddingene som ikke holder mål. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 hallo jeg har en aladdin extreem chip, og nå får jeg ikke på xboxen,det bare blinker rødt og grønt på den. er det noen som vet hva det kan være. Du har opplevd å se "FRAG", noe som nesten alltid kommer når enten loddepunktene har for dårlig kontakt eller når noe annet er galt. Sjekk loddingene! DrE Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Må vel snart få en FAQ, hvordan modde Xbox 360 Ed1t: leif Endret 30. januar 2006 av Birger_Nord Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Må vel snart få en FAQ, hvordan modde Xbox 360 Ed1t: leif 5520801[/snapback] Ja, når det enda ikke er kommet en chip ut. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Må vel snart få en FAQ, hvordan modde Xbox 360 Ed1t: leif 5520801[/snapback] Ja, når det enda ikke er kommet en chip ut. 5541307[/snapback] April fool Lenke til kommentar
Andersgh Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Har en "gammel" xbox crystal liggende( kjøpt til jul 2004) noen som vet hvor jeg kan få moddet denne, slik at jeg kan bruke den som en extender til en Windows meidacenter pc? Anders Lenke til kommentar
snole Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 Du kan jo Google på Norske sider etter ordet modifisere og Xbox. Dukker helt sikkert opp en del firmaer og privatpersoner som gjør slikt. Men har den mulighet til å extende en Windows Mediacenter PC? Kjenner bare til Xbox Mediacenter, som er et eget Mediacenter med mulighet for å streame fra iTunes share og Windows-share b.l.a. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Bra! men bilder! Lenke til kommentar
Arne Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hæ? Vil du ha bileter? Det er jo bileter! Lenke til kommentar
ways Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 er det noen måte å flashe bios på en hw-moddet (ikke chip) uten å kjøpe et av spillene med "hull" i? Lenke til kommentar
Asmodeus Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) er det noen måte å flashe bios på en hw-moddet (ikke chip) uten å kjøpe et av spillene med "hull" i? Skjønner ikke spørsmålet. Er den moddet så trenger du vel ikke modde en gang til? Når det gjelder softmodding så er det mulig å gjøre det uten å bruke spillene med hull i ja. Link til hotswap-metoden: HER Edit: Forresten er man nødt til å åpne konsollet for å bruke hotswap metoden. Det er ulempen med hotswap i forhold til gamesave metoden (som ikke krever at man åpner konsollet eller på andre måter bryter garantien) Fordelen med Hotswap metoden er at den er 100% gratis. Endret 15. november 2007 av Asmodeus Lenke til kommentar
ways Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 er det noen måte å flashe bios på en hw-moddet (ikke chip) uten å kjøpe et av spillene med "hull" i? Skjønner ikke spørsmålet. Er den moddet så trenger du vel ikke modde en gang til? Når det gjelder softmodding så er det mulig å gjøre det uten å bruke spillene med hull i ja. Link til hotswap-metoden: HER Edit: Forresten er man nødt til å åpne konsollet for å bruke hotswap metoden. Det er ulempen med hotswap i forhold til gamesave metoden (som ikke krever at man åpner konsollet eller på andre måter bryter garantien) Fordelen med Hotswap metoden er at den er 100% gratis. moddet som i loddet for å gjøre bios skrivbar. bios var ikke flash'et. men glem posten. jeg kjøpte spillet og nå er alt fryd og gammen. =) Lenke til kommentar
kjottojo Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 lure på om det nån som har et netverkskort te xbox? mitt røyk i dag og derfor ikke overføre en dritt fra PC-en til xboxn! Lenke til kommentar
Asmodeus Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 lure på om det nån som har et netverkskort te xbox?mitt røyk i dag og derfor ikke overføre en dritt fra PC-en til xboxn! Nei men jeg har 3 defekte Noe sier meg at nettverkskortene på Xbox1 hadde en svakhet og hadde lett for å gå istykker når maskina ble noen år gammel. Mitt råd: selg den og kjøp en litt nyere boks. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hva er enkleste metode for å oppgradere XBMC ? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hvor kan jeg kjøpe en skikkelig chip? Penger skal ikke være problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå