Gakkolian Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg har en bærbar pc som jeg antar kun har USB 1. Finnes det eksterne harddisker jeg kan koble til denne, eller er det kun USB 2.0 og FireWire som finnes på markedet? Er det kanskje mulig å koble en USB 2.0 harddisk til en USB 1 port? Mvh. Alf Trygve Åsen Lenke til kommentar
ost Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Du kan fint koble en USB2 disk til en USB1 port. Jeg gjør det samme med min eksterne 300GB disk av og til. Ingen problem i windows xp i alle fall. Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Men så blir hastigheten mykje mindre Lenke til kommentar
Atpn Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Går fint ann å koble USB2 disk på en USB1 port, men det går som Denethor sier ganske trengt. Alternativet er derfor å kjøpe seg en USB eller firewire kontroller. Koster sånn cirka 2-400kr avhengig av antall porter osv. Endret 27. september 2004 av Atpn Lenke til kommentar
RolfB Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Går fint ann å koble USB2 disk på en USB1 port, men det går som Denethor sier ganske trengt. Alternativet er derfor å kjøpe seg en USB eller firewire kontroller. Koster sånn cirka 2-400kr avhengig av antall porter osv. Hva er en usb kontroller? er det et slags kort? min pc er en pc bell 4 år gammel har den usb 2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå