Stigma Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Hvilken er faktisk raskest? Finnes det noen tester eller banchmarks på dette? Jeg tror ikke nødvendigvis at ratingen på prosessoren er til å stole på i dette tilfellet. -Stigma Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Var vel en test der det viste seg at de var ca like raske , 3500 litt raskere på noe og 3400 på annet . De to der er vel egentlige samme cpu som amd har satt noen ekstra "pinner" på for så å kalle den 3500 939. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Var vel en test der det viste seg at de var ca like raske , 3500 litt raskere på noe og 3400 på annet .De to der er vel egentlige samme cpu som amd har satt noen ekstra "pinner" på for så å kalle den 3500 939. Jeg tror du leste litt raskt på tittelen. Den ene er 2,2 og den andre er 2,4 så det er selvfølgleig ikek snakk om samme CPU med ny minnekontroller og flere pins. Hva mente du da, at 754 og 939 er omtrent like når de har samme frekvens? -Stigma EDIT: Det jeg egentlig vil komem frem til er om en s939 2,2GHz system vil være raskere totalt i et system enn en s754 2,4GHz. I denne sammenligningen tenker jeg primært i forhold til spill-ytelse, og begge systemene får top-end OCZ RAM. Hvis det er noen bedre ytelse fra s939 systemet da, så koster det meg bare noen par hundre mer, så da er det ok, men hvis ikke så må jeg opp flere tusen i CPU for å få 2,4Ghz, og det er uaktuelt. Endret 27. september 2004 av Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå