Gå til innhold

Burde jeg kjøpe dette skjermkortet?

rc-halv

Anbefalte innlegg

Fant et skjermkort på Finn.no, link.

Beskrivelse

3d connect ATi radeon 9600 128mb

TV-OUT og DVi \ 8* AGP

Brukt i 2 uker.

Kjøpt for 2 uker siden på www.pyton.no

Nypris 930,- selges for 500.-

Selges grunnet innkjøp av nytt kort.

INGEN feil, helt som ny!

Kan også hentes i oslo ved kontant betaling.

Skal jeg slå til og kjøpe dette? Og går krevende spill som Doom III og slikt glatt på det?

Takker for svar!! :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prisen på kortet ser grei ut men skal du spille Doom3 på høyeste oppløsning glatt så er ikke dette kortet tingen.

Forresten så er det ingen kort per dags dato som kjører Doom3 på maks oppløsning med 16xAA og AF glatt.

Men du kan jo komme på high oppløsning 800x600 greit.

Dette er et middels kort til en bra pris.

Lenke til kommentar

Skal du bruke kortet til å bli klar for framtidsrettede spill så er ikke det kortet tingen.

Radeon 9600 kortet skal klare UT2004 knirkfritt med der stopper det også.

Nyere og mere krevende spill krever mere og skal du være beredt for det så må du nok bla opp 10 ganger mere penger, men bunnlinja er at det er en bra pris (billig) på dette kortet.

Lenke til kommentar

Har faktisk bare et GeForce 4 MMX 440se og det funker glatt i Live For Speed, et bra bilspill med bra kvalitet på bildet, og MechWarrior3, et tøft robot-skytepang spill med flott kvalitet på bildet! overklokket funker faktisk kortet fett nok for meg...

Forresten kjører jeg begge spillene på beste kvalitet i en oppløsning på 1024*756..

..Men til Doom3 og slikt tror jeg det suger.. :p

Lenke til kommentar
Kjøp kortet og bruk resten av penga på trimsett til knallerten.

Du vil ikke angre, som sagt tidligere det er et middels kort til en bra pris.

Og om du spiller Doom3 med 800x600 high eller 1024x768 high så skremmer det livskjiten av deg.

Hehe, jeg tror jeg kommer til å slå til! Skal ikke trimme så mye mer ennå, nå skal jeg først få tak i ny framfelg og dekk, 3000 kr!!! :ohmy: Der gikk stipendet! :p Den går jo ganske godt da, 90 på flata. ;)

Har spilt det på bærbarpcen min, statsen ser du i profilen. Og det går ikke så veldig glatt fordet..så jeg må nesten ha et bedre skjermkort. Men blir faen mg skremt for d..:p

Endret av steinslett
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...