Nidhogg Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Her kan dere lese en smart kommentar i Sunnmørsposten angående at Rose Marie Køen ikke fikk tale i kirka på Hareide, fordi hun er liberal i homospørsmålet Endret 27. september 2004 av Nidhogg Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg holdt seriøst på å dø av latter når jeg leste det. Skjønte liksom ikke hva skrullehodet ville fram til. . . Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Jeg holdt seriøst på å dø av latter når jeg leste det. Skjønte liksom ikke hva skrullehodet ville fram til. . . har lyst til å sende inn følgende svar i morgendagens avis: "No shit da, Scherlock!!" Lenke til kommentar
Individual-48 Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 stor filosof det er, er jo ikke en lett resonerende tanke å ta "hvis arten slutter å formere seg, og et artsidivid har en levetid på 80år, så betyr det at det er ca 100år igjen før dette livet er slutt" *klapp klapp* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Dersom alle BLIR homofile...som om det er en sykdom man bare får plutselig..ROFL Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 :!: Ja, for det for det er jo også så innmari lett å sjekke opp en homofil person av motsatt kjønn da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå