muffe Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Har etter hvert fått behov for å skrive ut litt forskjellig når jeg er ute og reiser. er derfor på jakt etter en skriver med så små fysiske spesifikasjoner som mulig. Det eneste som teller er at den er liten, og at den kan skrive ut i A4 format. Kvalitet spiller ingen rolle. Vet at Canon hadde en, BJC-50 het den visst (tror jeg), men den er jo utgått nå. Finnes det noe tilsvarende nå? Lenke til kommentar
clickclick Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Bubble Jet i80 fra canon bør dekke dine behov. Lenke til kommentar
caluna Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg og ser etter en liten og lett skriver, bare størrelsen teller! Og har sett på bubble jet i80 jeg og, men har hvilke andre gode alternativer finnes det i den størrelsen - eller enda mindre?? i80 koster jo 2000kr!! Lenke til kommentar
gudesen Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg og ser etter en liten og lett skriver, bare størrelsen teller! Og har sett på bubble jet i80 jeg og, men har hvilke andre gode alternativer finnes det i den størrelsen - eller enda mindre?? i80 koster jo 2000kr!! dersom den skal skrive ut A4, finnes det vel få alternativer til Canons i70 eller i80 dersom ytre fysiske mål er kriteriet. Imidlertid finnes det selvsagt langt mer kompakte og lette fotoskrivere på markedet. Men da snakker vi om postkortformat eller mindre. Kaskje litt off-topic, men et ekstremt eksempel er Fujifilm MP-100 som skriver ut bilder direkte fra mobiltelefonen i format 61x46 mm. størrelse på skriveren: Bredde: 12.6 cm Dybde: 9.8 cm Høyde: 2.95 cm Vekt: 205 gram...! Lenke til kommentar
gudesen Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 canon i80 er jo en flott og kompakt skriver. den veier 1,8 kilo, men koster altstå over 2000,- For den som vil ha et billig alternativ i (nesten) samme vektklasse, kan jo HP Deskjet 3745 være et alternativ. Den veier ca 2 kilo, men er ikke så kompaktr og elegant som de minste Canon-skriverne. Men prisen er da også en helt annen: 595,- er veiledende pris fra HP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå