Helloo Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Har prøvd å konvertere mp3filer til wav for å spille av på s65. Men da blir wav filene så ekstremt store (48 mb o.l). Finnes det et program som gjør filene mindre eller noe? Lenke til kommentar
Helloo Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Wav blir større, det er bare sånn det er. Med mindre du lager dem i dårligere kvalitet.. Nå er det ikke meningen at du skal høre på sanger med S65 heller da.. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Meningen er at du skal klippe de til å spille den delen av sangen du vil ha som ringetone. Da blir de ikke så store.. Ikke beregnet på å høre på sanger med den nei...da har du nok kjøpt feil telefon.. Lenke til kommentar
Helloo Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Ville bare vært fett om det virket... Lenke til kommentar
Helloo Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Hvilket wav format skal jeg bruke? Lenke til kommentar
plankton Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg bruker Nero Wave Editor når jeg skal lage ringetoner til min 7610. 16000 på frequency, 8bits og mono. En låt på ca. 30 sek. blir da ca. 500kb stor (WAV), og kvaliteten er ganske god selv på telefonens høytaler. MP3 derimot har for mye sus. Lenke til kommentar
Helloo Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Hvor får jeg lastet ned det hen da?? Lenke til kommentar
Helloo Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Eller jeg fant det.. har nero på pc'n allerede.. Takk for tipset! Skal prøve meg litt fram i programmet! Lenke til kommentar
Helloo Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Esj.. det går ikke... Får bare svar: Avspilling Feilet på mobilen..... Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Esj.. det går ikke... Får bare svar: Avspilling Feilet på mobilen..... Du må bruke ett verktøy som heter Sox_gui til å konvertere wav filene til riktig format før du putter de inn på tlf. Her er en link.. Lenke til kommentar
Helloo Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Takker, det virket det... Kvaliteten var ikke serlig bra, men det funket.... Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Det funker ganske bra ja, men jeg syns lyden skurrer lett på S65.. burde vært bedre høytaler i den. Dama har Nokia 6230 og den kan man faktisk spille utrolig høyt med når man bruker høytaleren, god lyd er det også. Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg prøvde å legge inn WAV-filer på min N6600. Jeg opplevde at WAV filen ble mindre Det eneste jeg gjorde var å føre MP3 ifra telefonen over til data`n (som for øvrig har XP pro) og vips... ble filene til WAV. Uten at jeg ba om det. Ett eksempel: Sendte Linkin Park sin låt "In the end" (3,33 MB) til data`n som konventerte den til WAV på fattige 1,69 MB Nå får ikke jeg til å undersøke klipp detaljer på telefonen, men i mitt øre hører ikke jeg noen forskjell. I tillegg kan jeg bruke WAV-fila til ringe lyd Det jeg egentli lurer på er: Var det Windows som konventerte låta mi automatisk? Eller har jeg gjort noe rart?? Lenke til kommentar
plankton Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Det var nok PC Suite som gjorde det hele. Oppdaget det for første gang med min Nokia 3660. WAV filene ble forminsket men kvaliteten også sterkt redusert (mener jeg ihvertfall). Så overførte jeg filene manuelt via en kortleser. Den nye PC Suite som leveres med 7610 har både Nokia File Browser (overfør filer manuelt) og Nokia Sound Converter for å konvertere lydfiler til AMR (veldig dårlig!) Men dette er jo off-topic allerede da Lenke til kommentar
Helloo Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Hvilke videoformater kan s65 spille av? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå