Skurupu Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Hva kan være galt. Jeg har prøvd og avslutte alt av virtuele CD-ROM programmer, men det fungerer ikke da heller. Spillet kræsjer etter ca 5 min spilling. Og ikke når jeg gjør en spesiel ting eller noe sånt. Noen som har noe forslag til hva jeg kan gjøre? Jeg har oppdaterte drivere. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Spillet krasjet hele tiden for meg også, men KUN med Catalyst 4.9 driverne... byttet til Omega 4.8 og har ikke opplevd en eneste krasj enda. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Får prøve det jeg også da. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Det hjelp heller lite. Lenke til kommentar
d0berman1 Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg leste nettopp omtalen av Sims2 på Gamer.no og der sto det noe om at det var en kopisperre på spillet som gjorde at det ikke ville kjøre på systemet ditt hvis du har lovlige brenneprogrammer som feks Nero installert??! Har aldri spilt Sims før for jeg synes det virker så komplisert? Men det ser jo ganske gøy ut da. Er det vanskelig å sette seg inn i hvis du aldri har prøvd det før? Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 No sånt som dette du opplever? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg leste nettopp omtalen av Sims2 på Gamer.no og der sto det noe om at det var en kopisperre på spillet som gjorde at det ikke ville kjøre på systemet ditt hvis du har lovlige brenneprogrammer som feks Nero installert??! Hm, gjelder ikke det kun Starforce kopibeskyttelsen? Sims2 bruker iallefall ikke denne. Idiotisk at folk skal lage kopibeskyttelse som hindrer deg i å bruke brenneprogrammer. Hva om du vil brenne ut musikk? Det er ikke opp til dem og bestemme. Jeg kommer iallefall til å boikotte spill med starforce, kan ikke støtte slik nazi-ware. btw: starforce vil evt. hindre spillet i å kjøre, ikke få det til å låse seg etter en stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå