Trancequence Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Skal kjøpe et Chieftec Fulltower m/dør, Sølv. Noen ideer om tastatur som kan passe? skal ha en razer boomslang så den blir svart men hadde vært tøft med sølv tastatur. hadde også planlagt å få en logo på siden, noen som vet om windowetch-kit (lage tegning selv) eller noen som kan male direkte på? :smile: og, til slutt, hvordan lakker du en skjerm uten å ødelegge den? :smile: Lenke til kommentar
xthal Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 bare kjøp deg et standard tastatur og lakk det da.. har gjort det selv m 2 av mine tastatur et sølv og et svart.. kansje legge ut bilder :smile: når det kommer til skjermen er det lett å lakke alt bortsett fra det fremste plastdekselet (vanligvis), har nå en sort skjerm menmangler å lakke den fremste delen da den ikke er lett å ta av (pass deg for elektrisitet i skjermen, det lagres en god del der inne ) se om jeg får opp noen bilder så jeg kan få forklart det oxo da, men for tiden har jeg ikke noe kamera hjemme :sad: Lenke til kommentar
oceana Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 hmm. har en artikkel som jeg har laget om lakking av tastatur...bare jeg klarer å finne ut hvor jeg la den ut... http://home.no.net/dummies/casemod/cm_kb.htm <- der ja :smile: artikkelen er ikke helt ferdig, skal legge til flere gode bilder av neon wire'n som ligger der også.... I mellomtiden ligger det ihvertfall et bilde der: http://home.no.net/dummies/hovlan/keyboard1.JPG under kan du se link til kassa mi også Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Skal du kjøpe sølv sier du, da må du huske på at du IKKE kan ta ut cd-rombrenneDVD-rom mens frontdekselet er på. Seff, dette gjør omtrent ingenting..men det er et lite minus synes jeg. Lenke til kommentar
Einar82 Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Har Chieftec Bigtower Sølv m/Dør! så jeg synest ikke det passet med hvit skjerm til kabinettet, så jeg demonterte skjermen og lakket del for del.... det ble bra resultat.. :smile: Lenke til kommentar
Trancequence Skrevet 13. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2002 Einar82: vanskelig å sette sammen igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå