d0ppler Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Har lett høyt og lavt, nå gir jeg opp. Jeg er ute etter en trial-versjon av Visual Basic 6.0, og klarer ikke å finne dette på microsoft sine sider. Jeg trenger ikke å lage exe filer, bare er ute etter å utvikle på en midlertidig maskin jeg sitter på.. EDIT : og ja..det jeg lurte på var om dere hadde noen tips hvor jeg kan laste ned denne? (lovlige sådan) Endret 27. september 2004 av dga01 Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Finnes det i det hele tatt? Jeg trodde det bare fantes demo av CCE jeg Lenke til kommentar
Atmozpheric Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Det du er ute etter er Visual Basic 6.0 "Fully Working Model" (Har det på ein PCAnswers PowerCD) Da kan du mekke så masse du vil, men du kan ikkje lage exe ut av det... Lenke til kommentar
Kypo Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Har en link her med Fullversjonen av 6.0 Men blir vel banna fra Hw.forumet så vi får ta det ett annet sted Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 Fått tilbake maskinen min så nå er alt tilbake til det normale.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå