8-Ball Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Skal selge mine corsair twinx PC4400 2x512 og lurer på hva er riktig å ta for disse? Brukt i 1/2 år? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 60% av nypris, altså 2100,-, er en grei pris synes jeg. Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Er ikke det litt lite? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Er ikke det litt lite? Du må huske på at kjøper tar en sjanse. Han kjøper privat av noen han kanskje ikke kjenner, uten bytterett. Det påvirker prisen. Blir den for nær butikkprisen vil de fleste foretrekke å handle der, fordi det føles tryggere... Selger du til noen du kjenner kan saken være annerledes. Geir Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Er ikke det litt lite? Du må huske på at kjøper tar en sjanse. Han kjøper privat av noen han kanskje ikke kjenner, uten bytterett. Det påvirker prisen. Blir den for nær butikkprisen vil de fleste foretrekke å handle der, fordi det føles tryggere... Selger du til noen du kjenner kan saken være annerledes. Geir Men så snakker vi jo om brikker med livstidsgarati, noe som gjør det til et tryggere kjøp Men jeg er enig i at det er bedre å kjøpe nytt hvis prisen blir for høt Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Mener også at så lenge det er fremdeles garanti hos komplett igjen og livstidgaranti fra corsair så bør ikke det virke inn på prisen. Hadde sett for meg 2500,- eller noe. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Hadde sett for meg 2500,- eller noe. Kan sikkert få 2500,- (og sikkert mer også) for dem om du har emballasjen og det ikke er noen synlige tegn på modding eller mishandling. Til vanlig faller verdien på datautstyr med ca. 30% når du pakker dem ut av emballasjen. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Hadde sett for meg 2500,- eller noe. Kan sikkert få 2500,- (og sikkert mer også) for dem om du har emballasjen og det ikke er noen synlige tegn på modding eller mishandling. Til vanlig faller verdien på datautstyr med ca. 30% når du pakker dem ut av emballasjen. Datauststyr faller jo 30% i det øyeblikket du klikker på "Gå til kassen" Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Av ren nyskjerrighet; hva hadde du tenkt å bytte de ut med, dette er jo kanon-ram du kvitter deg med... PRO versjonen? mvh r. Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Skal hive meg på AMD64 gjengen. Traitor!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå