digitalglenn Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) er klar over at det er posta mange inlegg om dette. men jeg ber om at dere IGJEN svarer meg på hvilken som har best ytelse og ikke minst stabilitet. vil helst at folk som digger amd eller pentium ikke svarer, jeg vil ha meninger som ikke avhenger av hva du personelig liker er det noen skrivefeil så skyt meg *pang* *already dead* :!: skall spille MASSE men går også på medier og kommunikasjon VK1 så må nok redigere no film og bilder osv. vi snakker om AMD 63 3.0 ghz vs intel P4 3.0 ghz Endret 27. september 2004 av digitalglenn Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 AMD: Spill Intel: Video- og bilderedigering Encoding Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Kan bare nevne at du skal få litt problemer om du ønsker deg en A64 3ghz.. Siden du sier du skal spille MASSE, er nok AMD det du trenger. AMD funker fint til bilde- og videoredigering, men den bruker gjerne litt lenger tid på encoding og lignende enn det en intel-basert pc gjør. Lenke til kommentar
benlen Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Kan bare nevne at du skal få litt problemer om du ønsker deg en A64 3ghz.. Det er en ting, men en AMD 63 3.0 ghz er nok enda verre Ja jeg kjeder meg Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg ville valgt AMD siden spillingen er en vikting ting, men intel er bedre på redigering (ikke det at jeg tror en gjennomsnittlig person ville merket forskjell) Lenke til kommentar
Valent Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg ville valgt AMD siden spillingen er en vikting ting, men intel er bedre på redigering (ikke det at jeg tror en gjennomsnittlig person ville merket forskjell) En gjennomsnittlig person ville heller ikke ha merket forskjellen på spilling hvis han hadde valgt en intel istedet for amd!! Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Det er en ting, men en AMD 63 3.0 ghz er nok enda verre hva mener du med anda værre? mener dere at amd 64 er ustabil og dårlig ? Endret 27. september 2004 av digitalglenn Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Slik eg har fårstått det: AMD 64 er betre. Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Det er en ting, men en AMD 63 3.0 ghz er nok enda verre hva mener du med anda værre? mener dere at amd 64 er ustabil og dårlig ? Nei, men det er Athlon 64 3000+ og ikke 3Ghz, men 1.8, 2.0, 2.2 eller 2.4 Ghz. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Dette finnes det MANGE tråder om på forumet. Denne stenges, da de normalt bare fører til bråk, krangel, flaming og useriøsitet. Noe vi etterhvert har forstått at vi må være strenge med. I tillegg er det ikke nødvendig å bruke ett titalls punktum. Hva i all verden er grunnen til det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg