BiA_strider Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 TV'n min har fått scart inngangen ødelagt. Bare antenne inngang som funker... Vet noen om en composit til RF converter som jeg kan bruke til å få PC bilde inn på tv'n min?? Vet jeg kan bruke en billig video spiller, men vil sjekke ut denne muligheten først. Finner ikke noe om d på google Lenke til kommentar
vammaveien Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Joda det finnes det. Men vil bare si det at det vil bli så dårlig bilde at du vil grine av det, men det veit du sikkert fra før. Jeg veit at Elfa oppe på sandakerveien i Oslo har det. Men igjen vil bare si at det blir så elendig bilde. Hadde heller brukt de pengene på å reparere skartinngangen din heller. Endret 27. september 2004 av vammaveien Lenke til kommentar
BiA_strider Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Takk for kjapt svar. Tror det blir billig videospiller på meg...Finne noe under 1000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå