Knudix Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg har laget et lett design i photoshop og har i følge en tut bare trixet litt med en kode for å få tekst akkuratt der jeg har lyst å ha den. All kode er bare bildekoder nå og jeg har fått med meg at dette ikke er riktig framgangsmåte og at jeg heller bør bygge det hele opp i css. Spørsmålet er da om det tar lang tid/mye arbeid og kode dette? Om det er lett, er det da noen som kunne tenke seg til å kode det desiget slik at jeg kan se på kodene å prøve å lære metodene selv? For å så lage et nytt og prøve selv. Om noen er intressert så legger jeg ut psd filen. MvH Knudix Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Legg den ut du, så kanskje noen som kjeder seg vil prøve å kode det Lenke til kommentar
Knudix Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Ok her er den... Om kodingen: Ønsker at den nedre delen av siden vil ha samme lengde som texten. Slik at den repeater seg selv eller hva det heter. De tre linkene kan gjerne ha en hover. Vil bare si at jeg ikke ønsker noe tilbakemelding på designet ( Det er det første jeg har lagd, med hjelp av en tut da) Takker for hjelp om noen gidder Side.psd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå