Lotus-Omega Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Er veldig grønn på dette område og lurer da på følgende. Har hjemmesideplass på online.no, og lurer på hvilke programmer jeg kan bruke som blir støtt av dem, og som jeg kan laste opp med ftp senere. Synes bare den hjemmeside generatoren er litt spinkel som online.no har. Håper noen forstår spm. mitt. Endret 27. september 2004 av Lotus-Omega Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Er veldig grønn på dette område og lurer da på følgende. Har hjemmesideplass på online.no, og lurer på hvilke programmer jeg kan bruke som blir støtt av dem, og som jeg kan laste opp med ftp senere. Synes bare den hjemmeside generatoren er litt spinkel som online.no har. Håper noen forstår spm. mitt. Jeg bruker dreamweaver, det funker utmerket Lenke til kommentar
Lotus-Omega Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Dreamweaver ja. Det har jeg hørt om. Men kan jeg også bruke Word? Hadde laget meg en fin side frontpage for en stund tilbake, men helt til jeg skulle laste den opp til home.online. For de støttet visst ikke Frontpage. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Alle hoster støtter FrontPage-sider i seg selv, det er noen få av tilleggene i FP som ikke støttes (FrontPage-extensions), som da må være installert på server for å fungere. Problemet er at FP absolutt må tukle med koden og legge til slike ting selv om du i utgangspunktet ikke ønsker det. Dreamweaver er helt klart den beste av de to "store", da koden er "grei nok" i forhold til FP som skriver IE-only kode, og tukler så mye med koden som den selv ønsker. Det beste er selvsagt å kode selv, og det er ikke vanskelig å lære seg. Ta en titt i «Oppslagsverk over artikler»-tråden for nyttige lenker og informasjon. EDIT: Word er bare enda verre enn FP, så det vil jeg iallefall anbefale deg å holde deg borte fra, om du ønsker en tilgjengelig side. Endret 27. september 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Lotus-Omega Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Takk for alle forslag og svar. Kommer til i første omgang å laste ned en trial-versjon av "Dreamweaver". Håper jeg kan få laget en strukturert og oversiktlig webside. Håper jeg får lastet opp dette til home.online da. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Takk for alle forslag og svar. Kommer til i første omgang å laste ned en trial-versjon av "Dreamweaver". Håper jeg kan få laget en strukturert og oversiktlig webside. Håper jeg får lastet opp dette til home.online da. Det du trenger da er en FTP klient F.eks SmartFTP FlashFXP Lykke til vidre Lenke til kommentar
Lotus-Omega Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Fint du passer på meg Stish . Mener å huske jeg prøvde smartftp sist gang. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Kan bruke Windows Explorer som FTP client også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå