Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Vi er i utgangspunktet litt skeptisk i forhold til ting som arrangeres og organiseres helt uten at noen av oss i Gamer.no er involvert. Dette avhenger naturligvis litt av hvordan det hele presenteres, og hva dere gjør ut av det, men i utgangspunktet er vi som nevnt skeptiske til at noen bruker vårt navn uten at vi har kontroll. Håper på forståelse for dette. Vær oppmerksom på at jeg nå kun svarer på Gamer.nos vegne, da jeg ikke har noe med driften av Hardware.no å gjøre. Fra en av gamer.no moderatorene. Greit nok det... Venter og ser om vi blir kontaktet av noen moderatorer... Er ikke noe problem å fjerne "hw.no" fra navnet... Et navn er et navn som sagt... Vi kan likefullt samle spillere fra forumet. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 anyone else interested? ** Det blir pcw for de som er interreserte i kveld klokken 21:00!!! Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Inntresangt Viser ikke akkurat store norskkunnskaper her. interessant skrives det. Men hva har vel norskkunnskaper å si når man skal spille cs. :/ HAHAHA Glemte meg og skriv dialekt Veldig morsomt... Lenke til kommentar
brillan Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Glemte meg og skriv dialekt Hehe, hær i lofotn feska vi skrei heile dagaen, men siae eg e fra lofoten å skrivie påå diealekt, så kan æ skrive feil!!.1 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Glemte meg og skriv dialekt Hehe, hær i lofotn feska vi skrei heile dagaen, men siae eg e fra lofoten å skrivie påå diealekt, så kan æ skrive feil!!.1 og der var siste post med offtopic skrivd hehe, har faktisk en del respons på dette her, flere som er interresert? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Glemte meg og skriv dialekt Hehe, hær i lofotn feska vi skrei heile dagaen, men siae eg e fra lofoten å skrivie påå diealekt, så kan æ skrive feil!!.1 Hei, hei hei! Nå syns jeg vi er _litt_ negative til Lofoten her! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Så holder vi oss til topic Nokon har allereie fått smekk for OT-ing i tråden, andre kan fort få det også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Så holder vi oss til topic Nokon har allereie fått smekk for OT-ing i tråden, andre kan fort få det også. Takktakk. Lenke til kommentar
astlo Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 kunne tenk meg og joine hvis dere er seriøse, har spile aktivt 2 år + og var sponsa av en it cafe med gamle clanen min. er ikke noe heaton men blir kalt cheater daglig og da er jeg vel litt god Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Eh, ja, eller noe Lenke til kommentar
astlo Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) mener seff ikke at folk skriker cheater og at jeg eier alle men er litt god. men uansett hvis dere trenegr fler send en mail til inboksen min Endret 14. oktober 2004 av astlo Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Noe av det verste jeg noensinne har sett og bombe at dette kommer fra CS Spillere. Men må si det var jævlig morsomt å lese "Ingen unødvendig Whine" . Det vil si hvis man føler det nødvendig for å whine så er det tillatt ? haha ..faen kjørte brødskiva rett i halsen når jeg leste det var så dønn på kornet og da. Linje med lav responstid var osså ganske bra syns jeg. Maken til kriterier cs spillerne stiller. Endret 14. oktober 2004 av Tahiro Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Navne verka væl itj heil særiøst da men.. Samme me nånn av opptakskravan, dæm va litt på kaintn. Menmen.. GG GL HF PW PWN;) ARgh, glømt å sei at æ skriv dialækt så ingen bynne å flame mæ for mainglanes Norsk! Endret 14. oktober 2004 av vivastar Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Navnet var kult, da. Lenke til kommentar
simes Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Denne tråden utartet seg jo til noe litt morsomt faktisk. Uansett: 1. Teit og kanskje litt uorginalt clannavn. 2. Seriøse cs-spillere må en lete lenge etter (i alle fall på dette forumet). 3. Når skal folk lære seg at dialekt ikke er et skriftspråk? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Denne tråden utartet seg jo til noe litt morsomt faktisk. Uansett: 1. Teit og kanskje litt uorginalt clannavn. 2. Seriøse cs-spillere må en lete lenge etter (i alle fall på dette forumet). 3. Når skal folk lære seg at dialekt ikke er et skriftspråk? Tillot meg å redigere teksten din litt. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Dere har fått lov til å bruker HW.no? Tenkte nettop over saken Regner egentlig med at det bør gå i boks... Er jo bare en counterstrike-clan FOR hw.no-brukere... Er jo utallige eksempler på lignende "kopiering" av "merkenavn", som ikke skaper problemer.. "Colaclanen" osv Forøvrig er dette jo dette ingenting vi kommer til å tjene penger på/utnytte kommersiellt. RectumCleaner Det er en clan for HW.no-forumbrukere(Faktisk ikke bare HW.no heller, da denne tråden er postet i Gamer.no's forum) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Noe av det verste jeg noensinne har sett og bombe at dette kommer fra CS Spillere. Men må si det var jævlig morsomt å lese "Ingen unødvendig Whine" . Det vil si hvis man føler det nødvendig for å whine så er det tillatt ? haha ..faen kjørte brødskiva rett i halsen når jeg leste det var så dønn på kornet og da. Linje med lav responstid var osså ganske bra syns jeg. Maken til kriterier cs spillerne stiller. Etter min mening finnes det "universelle regler" som definerer "nødvendig" og "unødvendig" whine... Eksempel på nødvendig og etisk korrekt whine: - Man skal spille 5on5, halvparten av det utfordrende laget møter ikke opp og det trekker ut en halvtime før det viser seg at dem andre er mix; og at playersene som mangler har pinga ut på IRC, og ingen har msn/mob-nr til dem. - Teammates trekker seg 2 min før kampstart, eller et par runder inn i kampen. Eksempeler på unødvendig whining: - Whine når man blir TK - Whine ved "luckyshot" fra motstander - Whine knyttet opp mot at vi taper - Whine når man blir blocked... Så det så! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå