Gå til innhold

"We Fuck For Hw.no" Cs-Clan påmelding ;)

Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Betyr dette at hvs lederne av hw.no vil at en av dere skal stikke kuken dere i denne jenta, så gjør dere det!!???

[img1]nice tits[/img1]

1. Gå grunnskolen på nytt.

2. Hvem ville ikke ha gjort det?

3. Du er ikke så saklig at det gjør noe.

Endret av eXploid
Lenke til kommentar
Betyr dette at hvs lederne av hw.no vil at en av dere skal stikke kuken dere i denne jenta, så gjør dere det!!???

[imgx]http://playthong.com/library/5132.jpg[/imgx]

1. Jeg går på grunnskolen.

2.Det var ment som sarkasme.

3. :dontgetit:

1. Ikke quote bilder

2. Sarkasme? Hvordan får du det til å bli sarkasme? Hva har hardware.no sakt at noen skal gjøre?

3. Nok offtopic-

Lenke til kommentar

[imgx]http://playthong.com/library/5132.jpg[/imgx]

1. Jeg går på grunnskolen.

2.Det var ment som sarkasme.

3. :dontgetit:

1. Ikke quote bilder

2. Sarkasme? Hvordan får du det til å bli sarkasme? Hva har hardware.no sakt at noen skal gjøre?

3. Nok offtopic-

1.ok

2. De puler for hardware.no. Hvis du bruker hjernen din på noe annet enn cs, så skjønner du. :thumbup:

3. :!:

Lenke til kommentar

Jamen hello, det er ikke avansert kvantefysikk matte.

Du sa 'Betyr det at hvis lederne av hw.no hadde bedt dere om og pule DETTE, så hadde dere gjort det?' Så tar du et bilde av en fin dame liksom, akkurat som det er helt ute av sprøsmålet for vanlige personer.

Humoren hadde vært bedre om du hadde noe totalt uattraktivt.

Det har jo ikke noe med hva jeg liker eller ikke liker.

Lenke til kommentar
Jamen hello, det er ikke avansert kvantefysikk matte.

Du sa 'Betyr det at hvis lederne av hw.no hadde bedt dere om og pule DETTE, så hadde dere gjort det?' Så tar du et bilde av en fin dame liksom, akkurat som det er helt ute av sprøsmålet for vanlige personer.

Humoren hadde vært bedre om du hadde noe totalt uattraktivt.

Det har jo ikke noe med hva jeg liker eller ikke liker.

Herregud, du hva er problemet ditt egentlig, hvis du syntes at det var artigere greit nok, men det betyr ikke at absolutt alle andre synes det.

PS: Kvantefysikk er en ting. Men har aldri hørt om noe som heter kvantefysikk matte. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Saklig vending tråden tok..

Anyway:

Klanen på navnet er muligens ikke endelig, og har egentlig ikke så veldig mye med hvordan vi gamer å gjøre. Et navn er et navn.

Forøvrig prøver vi å ta iniativ til denne klanen for at folk som valfarter hw.no-forumet skal få anledning til å spille sammen og kose seg. Det med alder og hvor lenge man har spilla cs er egentlig "veiledende", tar inn folk under 15 år, men har spilla endel i klan, og OFTE henger alder sammen med seriøsitet, og hvor lenge man har spilla sammen med hvor experienced man er. Men det finnes klart unntak.

Forøvrig ble denne postet under "counterstrike" da jeg ikke var klar over at det fantes en "try-kategori"..

Quintilian

Lenke til kommentar
2. De puler for hardware.no. Hvis du bruker hjernen din på noe annet enn cs, så skjønner du. :thumbup:

Jeg spiller ikke cs.

3.  :!:

Synes du det var morsomt? Du har sær humor.

Nei, jeg syntes ikke at det var så utrolig morsomt. Jeg valgte kanksje feil smiley. Men jeg skjønner ikke hvorfor du svarte nok offtopic når jeg sa "I dont get it". For å klarne den opp, det skulle egentlig være den smilyen under den jeg valgte. Altså( :roll: )

Lenke til kommentar
Vi er i utgangspunktet litt skeptisk i forhold til ting som arrangeres og organiseres helt uten at noen av oss i Gamer.no er involvert.

Dette avhenger naturligvis litt av hvordan det hele presenteres, og hva dere gjør ut av det, men i utgangspunktet er vi som nevnt skeptiske til at noen bruker vårt navn uten at vi har kontroll. Håper på forståelse for dette.

Vær oppmerksom på at jeg nå kun svarer på Gamer.nos vegne, da jeg ikke har noe med driften av Hardware.no å gjøre.

Fra en av gamer.no moderatorene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...