rc-marcus Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg har en HP datamaskin som jeg trenger en ny sidedør til (merk: bare en sidedør med thumbscrews). Hvor skal jeg henvende meg for å få tak i en slik del? Vet at dette kanskje er et litt rart spørsmål, men håper på at noen vet litt mer enn meg. Er forresten et slikt kabinett: HP Kabinett Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Har du ringt HP support og spurt de? Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 ligger en god del HP deler og pc'er på søppelplassen Lenke til kommentar
rc-marcus Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Ikke ennå, men det er en mulighet Fatter'n mener at jeg må helt til produsenten i Irland for å oppdrive noe slikt. Jeg bør vel kanskje ta en telefon til support først.... Lenke til kommentar
DeFalk Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 du må vel som Mr.Devil sier, ring til HP support så finner dere sikkert ut noe Lenke til kommentar
rc-marcus Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 ligger en god del HP deler og pc'er på søppelplassen Er du seriøs nå? Dette er en PC kjøpt i sommer. Er vel for f**n ingen som kaster slikt da Trenger ny sidedør fordi jeg får ikke skjere i den som er der. Da må jeg kjøpe en til Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) info care <--- de som reparerer pc'r for HP 810 30 303 Kilde: HP-support (kjenner en der, msn e en fin ting) Endret 27. september 2004 av Mr.Devil Lenke til kommentar
rc-marcus Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Takk Mr.Devil! Skal prøve hos dem Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Takk Mr.Devil! Skal prøve hos dem Gjør det du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå