Christian_ Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Hei! var på svømmestevne i Danmark denne helgen(Thisted Cup hvis noen vet hva det er) og fikk prøve en slik , jeg ble kjempefornøyd og vil også ha en slik, men ikke til en helt sinsyk pris.... kan noen ramse opp noen linker til webshoper som jeg kan kjøpe svømmeutstyr fra?? helst norske, så slipper jeg å betale dyre dommer i porto o.s.v..... takk på forhånd PS! Hvis denne er feilpostet og heller skulle vært på weshopper elns så vanligst flytt den til riktig sted m.v.h christian Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (Thisted Cup hvis noen vet hva det er) Kjenner 8-9 svømmere som svømte der i helgen (Delfana fra Bergen), flere av de fikk gode plasseringer (en god del 1., 2. og 3. plasser). De jeg kjenner tar kontakt med treneren for å bestille sånn svømmebukse, tar du kontakt finner han/hun sikkert en god pris til deg, betaler du litt ekstra får du den i tillegg spesialsydd. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 ja så noen av dem der..... mange gode.... men er det ingen som vet om noen webshopper? ikke Swomshop ikke lane4 noen som vet om fler? Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Ok venta fem dager for ikke å bli tatt for bumping..... noen som vet om noen sider??? håper veldig på svar denne gangen Lenke til kommentar
jokkeS Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Www.swimshop.no (er vel den beste butikken for svømmeutstyr pdd. ) www.lane4.com (bra til trening, ikke konkuranse) http://www.yingfa.com.au/ (ikke så bra, ligner på fastskin men er mye tykkere og hardere) gå på www.fribading.com se til høyre, palmen cafe. er billig og bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå