Deadringer Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 som alle veit suger 9200se kortet(som jeg har) veldig kraftig!!!! så da lurer jeg på hvordan og hvor mye jeg kan overklokke det? vil ikke brenne hele skiten men bra får det til å yte litt mer Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Last ned ATI tool. Den finner den optimale klokkefrekvensen for kortet ditt. http://www.techpowerup.com/atitool/ Lenke til kommentar
Kristian-- Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg har samme kortet selv. Det første jeg gjorde var å enable alle pipelines. Til det brukte jeg rivatuner Så monterte jeg ei lita vifte på kjøleribben. Til slutt klokka jeg litt med rivatuner. Fikk ikke klokka så ekstremt mye, men jeg kan love deg at ytelsen har økt betraktelig! Jeg kjører nå 255mhz core og 446mhz på minnet... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Jeg har samme kortet selv. Det første jeg gjorde var å enable alle pipelines. Til det brukte jeg rivatuner Så monterte jeg ei lita vifte på kjøleribben. Til slutt klokka jeg litt med rivatuner. Fikk ikke klokka så ekstremt mye, men jeg kan love deg at ytelsen har økt betraktelig! Jeg kjører nå 255mhz core og 446mhz på minnet... ok takk!!! Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 PowerStrip er en fin bil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå