Deadringer Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 dette er kanskje et dumt spørsmål-siden HF2 ikke har kommet enda-men er det noen sjanse for at HF2 kommer til å gå glatt på vedig bra grafikk med x800 kortet fra radeon? eller bør jeg heller gå for fx6800? er personlig mest fan av radeon men går for nVidia hvis jeg må! Lenke til kommentar
GrinJe Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 dette er kanskje et dumt spørsmål-siden HF2 ikke har kommet enda-men er det noen sjanse for at HF2 kommer til å gå glatt på vedig bra grafikk med x800 kortet fra radeon? eller bør jeg heller gå for fx6800? er personlig mest fan av radeon men går for nVidia hvis jeg må! det sies at x800 skal være bedre en nvidia når det gjelder hl2, men man vet jo aldri før spillet har komt Lenke til kommentar
ketle Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Det bør gå bra. De driter seg ut hvis de gir ut ett spill som ser så krevende at nesten ingen har god nok hardware til å spille det med ok kvalitet. Vil overraske meg om du ikke kan spille nesten på full guffe med dagens topp kort ettersom spillet så og si er ferdig. Du må vente og se Lenke til kommentar
MingLee Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 ATI sies å ha lite et forsprang i HL2, men tror ikke du blir misfornøyd om du velger Nvidia. Men slike tråder ender som regel i en krangel mellom ATI og Nvidia fans... Hvorfor? Lenke til kommentar
DARK VIKING Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Antagelig fordi ingen vil klatre ned ifra sin høye hest og bare innrømme at på noen spill er ATI best, og på andre er NVIDIA, men tror ingen med enten x800 eller 6800 kommer til å sutre over at det ene kortet klarte 8,3 frames mer enn det andre kortet. Når antageligvis begge disse kortene sparker så bra ifra som de gjør i utgangspunktet. Har selv FX5900 ULTRA, men jeg feller ingen tårer, og driter egentlig i om 9700 PRO gir litt flere frames, da dette kortet holder mer enn nok for meg foreløpig. Syntes det er bare bra at de gir hverandre litt konkurranse, hadde f.eks NVIDIA "grusa" (som mange her sier\påstår) ATI på alt hadde sikkert prisen gått opp som bare faaen, og kvaliteten på kortet gått ned. Nei, stå på ATI og NVIDIA, konkurranse er sunt, monopol suger. Se; Vinmonopolet Kommer ikke noe godt ut av det. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 ATI sies å ha lite et forsprang i HL2, men tror ikke du blir misfornøyd om du velger Nvidia. Men slike tråder ender som regel i en krangel mellom ATI og Nvidia fans... Hvorfor? var ikke meninga å lage no krange topic. vil bare vite hvilke kort som er best. kommer til å bli en hyppig HF2 spiller Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 For HL2 vil et av x800-kortene være det beste valget. Når det er sagt, så må det likevel sies at forskjellen mellom topp-produktene fra Nvidia og ATI er gjennomsnittlig små, og begge vil gi det ekstremt god ytelse i HL2, selv med toppgrafikk. Dette er forutsatt at resten av systemet ditt er såpass oppdatert at det ikke er andre store flaskehalser selvfølgelig =) -Stigma Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 ATI sies å ha lite et forsprang i HL2, men tror ikke du blir misfornøyd om du velger Nvidia. Men slike tråder ender som regel i en krangel mellom ATI og Nvidia fans... Hvorfor? var ikke meninga å lage no krange topic. vil bare vite hvilke kort som er best. kommer til å bli en hyppig HF2 spiller Det heter HL2 ikke "HF2" Lenke til kommentar
MingLee Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 ATI sies å ha lite et forsprang i HL2, men tror ikke du blir misfornøyd om du velger Nvidia. Men slike tråder ender som regel i en krangel mellom ATI og Nvidia fans... Hvorfor? var ikke meninga å lage no krange topic. vil bare vite hvilke kort som er best. kommer til å bli en hyppig HF2 spiller Var ikke rettet til deg headcleaver. Kjøp d korte du føler for. Ingen rett eller gale kjøp her Lenke til kommentar
nord Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 si meg, ligger cs source på samme nivå som HL2, eller kan man regne med høyere krav? Lenke til kommentar
SeT Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Det kommer vel til å bli litt høyere krav, på grunn av at brettene på hl2 er større enn på cs:s.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå