Mushaboom Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Dette ble fint det La merke til at du ikke hadde alle viftehullene som du hadde planlagt på sketchup tegningen Takk for god-ord alle sammen. Jepp, prøvde faktisk å lage kabinettet så lite som mulig da jeg snart kjøper ny pc og denne kommer til å ende opp som secondary-pcen/server. Kabinettet måler: 20cm x 36 cmx 44cm (BxDxH) Mitt gamle Chieftec: 20,5cm x 48cm x 53,5cm (BxDxH) Pcen har ihvertfall blitt utrolig mye lettere og alt i alt må jeg si meg fornøyd med resultatet. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 ser ut som det blir bra det der, men prøv å pusse viftehullet litt jevnere og kansje bytte ut teipen med noen lister eller lignende, så blir det nydelig vettu Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 lister eller lignende,så blir det nydelig vettu Tenkte faktisk litt på å gjøre det. Noen som har noen gode forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå