Gå til innhold

lycoris linux igjen

Gjest mafister

Anbefalte innlegg

Quote:

Den 2002-05-13 00:43, gellar_48 skrev:

jeg føler ikke at jeg får noe hjelp her. hvor vanskelig skal det være da ?. en som gidder å svare meg , mens dere andre sikkert ikke gidder å gå inn engang. jeg spør igjen: hva slags partisjon må man ha på lycoris?

Tror det skal gå bra om du bare har den FAT partisjonen du har på disken din. Lycoris finner den helt sikkert, og vil gjerne "spise" den :grin:

Jaja er vel sikkert idiot jeg også, men jeg har da gjort et forsøk på å hjelpe

runmad

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-05-17 22:51, gellar_48 skrev:

pifler din f*tte av en hore. hvis ikke du vil hjelpe meg så ikke gjør det da

14tiss-alert!!

Hva er det egentlig med deg og horer? Dårlig drag på damene kanskje? Da hjelper det ihvertfall ikke å vanke her på hardware.no og slenge ut spydige kommentarer til folk!

Kanskje du bør kjøpe boka "Skikk og bruk" av Toppen Bech så kan du kanskje blitt litt mindre fjortiss :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

-------

Over til saken: Hardware.no er ikke en supporttjeneste hvor du betaler for hjelp 24/7. Hvis noen kan hjelpe deg bør du være takknemlig for det. Får du ikke hjelp øyeblikkelig får du heller smøre deg med litt tålmodighet, kanskje bli litt flinkere til spørsmålsformuleringene. Å begynne å slenge dritt til folk fordi du ikke får hjelp fort nok, hjelper nok ikke her i gården!!!

Lenke til kommentar

skal du prøve linux kommer du garantert til å måtte spørre om en masse spørsmål f. eks. her på forumet, og jeg tror allerede folk har fått et dårlig inntrykk av deg. For å installere lycoris stapper du bare ijnn cd'en, og så velger du bare manual partitioning eller noe i den duren. BTW, lycoris bruker enten ext2 eller 3 filsystem...

[ Denne Melding var redigert av: blanc på 2002-05-19 01:03 ]

Lenke til kommentar

For å være snill:

Lycoris formaterer partisjonen den skal bruke selv. Du får opp en liste over partisjoner, og velger den du vil ha. Lycoris vil da formattere denne partisjonen til ext3 format.

Lycoris bruker ext3.

Var det et greit nok svar?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...