Djevlen Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Dette spillet ser unektelig ganske bra ut, og for alle som likte Homeworld vil nok dette bli meget bra. Men til alle som har prøvd demoen; Den er vel usannsynlig vanskelig å forstå noe av? Burde ikke demoen inneholde en treningsmission, eller tutorial? Her blir du jo kastet direkte til ulvene. Jeg mener ihvertfall at de valgte feil mission til demoen, så om dette spillet skal kjøpes avhenger i stor grad av Gamer.no omtalen Her finner du forøvrig demoen: http://gamer.no/art.php?artikkelid=10634 Edit: Rettet noen skrivefeiler. Endret 27. september 2004 av Djevlen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg har spilt både homeworld 1 og 2, men fatta ikke ett fnatt av interfacet til denne demoen da den kom med PC Gamer UK dvd'n. Er vel nesten kun de som lagde spillet som kan spille en så avansert demo uten noen form for hjelp.. Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Er ikke detta spille en slaks oppfølger av Imperium galactica 2 : Alliances? Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 ' date='27/09/2004 : 21:51'] Er ikke detta spille en slaks oppfølger av Imperium galactica 2 : Alliances? Føler meg ganske sikker på at det ikke er det Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Nope. Imperium Galactica 2 fikk en oppfølger som het (*gisp*) Imperium Galactica III for flere år siden, og det var så elendig at utviklerne trakk det fra butikkene og begynte å gi det bort gratis sammen med et anna spill via amazon.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå