AgUr Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 rofl.. de siste postene viser jo klart IQ nivået til folket her.... følte du deg truffet Jeg har ikke noe imot at noen personer samler på våpen. noen samler på flaskekorker, andre på snusbokser , og noen på klinkekuler så lenge man ikke starter en sinnsykt stor anti jøde kampanje så er det ikke noe galt i å samle på våpen Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 rofl.. de siste postene viser jo klart IQ nivået til folket her.... følte du deg truffet Jeg har ikke noe imot at noen personer samler på våpen. noen samler på flaskekorker, andre på snusbokser , og noen på klinkekuler så lenge man ikke starter en sinnsykt stor anti jøde kampanje så er det ikke noe galt i å samle på våpen Hmmm..... Er du ikke forsiktig nåp kommer Diablito og djevlekinivene hans til å ta deg.... :!: Blir litt latterlig Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 rofl.. de siste postene viser jo klart IQ nivået til folket her.... følte du deg truffet Jeg har ikke noe imot at noen personer samler på våpen. noen samler på flaskekorker, andre på snusbokser , og noen på klinkekuler så lenge man ikke starter en sinnsykt stor anti jøde kampanje så er det ikke noe galt i å samle på våpen Hmmm..... Er du ikke forsiktig nåp kommer Diablito og djevlekinivene hans til å ta deg.... :!: Blir litt latterlig har du et stort mentalt problem eller.no ? Lenke til kommentar
AgUr Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Hmmm..... Er du ikke forsiktig nåp kommer Diablito og djevlekinivene hans til å ta deg.... :!: Blir litt latterlig jeg stoler på at diablito aldri kommer og tar meg, men man vet jo aldri hva han kan komme til å gjøre med deg neida, jeg kan satse mesteparten av alle pengene jeg noen gang kommer til å få at han aldri kommer til å drepe noen Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Nei, men jeg tror du har?? Diablito??? Er sikker på at du er en råtass og tar mamman din når som helst, men alvorliog talt.... Diablito 2???? Hmmm.... :-) Endret 27. september 2004 av trn100 Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Hmmm..... Er du ikke forsiktig nåp kommer Diablito og djevlekinivene hans til å ta deg.... :!: Blir litt latterlig jeg stoler på at diablito aldri kommer og tar meg, men man vet jo aldri hva han kan komme til å gjøre med deg neida, jeg kan satse mesteparten av alle pengene jeg noen gang kommer til å få at han aldri kommer til å drepe noen joda, seff.. siden våpensamlere er jo naturlige Mordere Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Hmmm..... Er du ikke forsiktig nåp kommer Diablito og djevlekinivene hans til å ta deg.... :!: Blir litt latterlig jeg stoler på at diablito aldri kommer og tar meg, men man vet jo aldri hva han kan komme til å gjøre med deg neida, jeg kan satse mesteparten av alle pengene jeg noen gang kommer til å få at han aldri kommer til å drepe noen joda, seff.. siden våpensamlere er jo naturlige Mordere Uffda...??? Hmmm.... Ikke rart det er skremmende.... MORDERE???? Forferdelig.... Ikke godt å vite hva som kan skje om dere blir voksne???? Endret 27. september 2004 av trn100 Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 blir ?? plz. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Og så held vi oss til topic. Neste usakligheit blir preimert. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 jess takk til alle som var _snille_ å ga meg linker til webshopper hvis det er flere, bare sleng de opp Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 blir ?? plz. Det vi mener er at du er skremmende tøff DIABLITO2.... Vi tør nesten ikke engang å tenke på deg som mindre smart, eller en med mindre IQ.... Du er jo tross alt DIABLITO, djevelen.... For oss.... Dessuten samler du på våpen.... Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Og så held vi oss til topic.Neste usakligheit blir preimert. Og det betyr antageligvis at vi som ikke ikke liker kniver og ikke er redde for tøffe tryner får oss noen selv??? Greit det... Endret 27. september 2004 av trn100 Lenke til kommentar
AgUr Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) blir ?? plz. Det vi mener er at du er skremmende tøff DIABLITO2.... Vi tør nesten ikke engang å tenke på deg som mindre smart, eller en med mindre IQ.... Du er jo tross alt DIABLITO, djevelen.... For oss.... Dessuten samler du på våpen.... diablito betyr igrunn liten djevel, og nick til personer har ingen ting å si selv om jeg kaller meg for gud betyr ikke det at jeg er enerådende at man samler på våpen betyr ikke at man er nødt til å drepe noen heller. samler man på servietter så betyr ikke det at man griser med mat hele tiden Endret 27. september 2004 av AgUr Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 blir ?? plz. Det vi mener er at du er skremmende tøff DIABLITO2.... Vi tør nesten ikke engang å tenke på deg som mindre smart, eller en med mindre IQ.... Du er jo tross alt DIABLITO, djevelen.... For oss.... Dessuten samler du på våpen.... diablito betyr igrunn liten djevel, og nick til personer har ingen ting å si selv om jeg kaller meg for gud betyr ikke det at jeg er enerådende Ok, skal ta meg sammen... Hadde ingenting med deg å gjøre, ei heller noens nick når det kommer til stykket... Hadde et par tøffinger på døra for et par uker siden... Vi skremte dem langt opp i bygda og fant dem ikke igjen etterpå... Beklager Diablito.... Var ingenting personling... Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 http://www.weaponmasters.com/ Tror de shipper til Norge. Ellers så ser jeg ikke hva som er galt med å ha kniver og andre våpen. Er kanskje ikke det første enkelte tenker, men vi har en ganske fin natur vi kan bevege oss i. Og hva er da lurere enn å ta med seg en kniv til spikking, åpning og skjæring? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 http://www.weaponmasters.com/ Tror de shipper til Norge. Ellers så ser jeg ikke hva som er galt med å ha kniver og andre våpen. Er kanskje ikke det første enkelte tenker, men vi har en ganske fin natur vi kan bevege oss i. Og hva er da lurere enn å ta med seg en kniv til spikking, åpning og skjæring? Min Link :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg