Gå til innhold

webshop'r som fører kniver i norge ?

Diablito2k

Anbefalte innlegg

rofl.. de siste postene viser jo klart IQ nivået til folket her....    :roll:

:whistle:

følte du deg truffet :p

Jeg har ikke noe imot at noen personer samler på våpen. noen samler på flaskekorker, andre på snusbokser :whistle: , og noen på klinkekuler

så lenge man ikke starter en sinnsykt stor anti jøde kampanje så er det ikke noe galt i å samle på våpen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
rofl.. de siste postene viser jo klart IQ nivået til folket her....     :roll:

Jeg har ikke noe imot at noen personer samler på våpen. noen samler på flaskekorker, andre på snusbokser :whistle: , og noen på klinkekuler

så lenge man ikke starter en sinnsykt stor anti jøde kampanje så er det ikke noe galt i å samle på våpen

Hmmm..... Er du ikke forsiktig nåp kommer Diablito og djevlekinivene hans til å ta deg.... :!:

Blir litt latterlig :p

Lenke til kommentar
rofl.. de siste postene viser jo klart IQ nivået til folket her....    :roll:

Hmmm..... Er du ikke forsiktig nåp kommer Diablito og djevlekinivene hans til å ta deg.... :!:

har du et stort mentalt problem eller.no ?

Lenke til kommentar

jeg stoler på at diablito aldri kommer og tar meg, men man vet jo aldri hva han kan komme til å gjøre med deg :p

neida, jeg kan satse mesteparten av alle pengene jeg noen gang kommer til å få at han aldri kommer til å drepe noen

Lenke til kommentar
Hmmm..... Er du ikke forsiktig nåp kommer Diablito og djevlekinivene hans til å ta deg....  :!:

Blir litt latterlig  :p

jeg stoler på at diablito aldri kommer og tar meg, men man vet jo aldri hva han kan komme til å gjøre med deg :p

neida, jeg kan satse mesteparten av alle pengene jeg noen gang kommer til å få at han aldri kommer til å drepe noen

joda, seff.. siden våpensamlere er jo naturlige Mordere

Lenke til kommentar
Hmmm..... Er du ikke forsiktig nåp kommer Diablito og djevlekinivene hans til å ta deg....  :!:

Blir litt latterlig  :p

joda, seff.. siden våpensamlere er jo naturlige Mordere

Uffda...??? Hmmm.... Ikke rart det er skremmende....

MORDERE???? Forferdelig....

Ikke godt å vite hva som kan skje om dere blir voksne????

Endret av trn100
Lenke til kommentar
blir ?? plz.

Det vi mener er at du er skremmende tøff DIABLITO2.... Vi tør nesten ikke engang å tenke på deg som mindre smart, eller en med mindre IQ....

Du er jo tross alt DIABLITO, djevelen.... For oss.... Dessuten samler du på våpen....

diablito betyr igrunn liten djevel, og nick til personer har ingen ting å si

selv om jeg kaller meg for gud betyr ikke det at jeg er enerådende

at man samler på våpen betyr ikke at man er nødt til å drepe noen heller. samler man på servietter så betyr ikke det at man griser med mat hele tiden

Endret av AgUr
Lenke til kommentar
blir ?? plz.

Det vi mener er at du er skremmende tøff DIABLITO2.... Vi tør nesten ikke engang å tenke på deg som mindre smart, eller en med mindre IQ....

Du er jo tross alt DIABLITO, djevelen.... For oss.... Dessuten samler du på våpen....

diablito betyr igrunn liten djevel, og nick til personer har ingen ting å si

selv om jeg kaller meg for gud betyr ikke det at jeg er enerådende

Ok, skal ta meg sammen...

Hadde ingenting med deg å gjøre, ei heller noens nick når det kommer til stykket...

Hadde et par tøffinger på døra for et par uker siden... Vi skremte dem langt opp i bygda og fant dem ikke igjen etterpå...

Beklager Diablito.... Var ingenting personling...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...