Slazenger Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 hey hey alle sammen jeg tenkte jeg skulle klokke min Amd atlhon xp 2200+ (1.8) til (2Ghz) men jeg har et lite problem jeg har kommet til 1.98 er ikke langt i fra (2Ghz) noen som har noen ider om hva jeg må gjøre? hver gang jeg stiller den lit opp så kommer jeg ikke inn i windows men er det noe jeg har glemt og gjøre eller? siden jeg ikke kommer høyere. Takker for alle muligens svar Mvh Slazz Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 det er en ting du kan prøve først, øk volt på cpu og minne littegrann og om du sa åssen hk du har så kan det hjelpe oss i å hjelpe deg Lenke til kommentar
Slazenger Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Jah okok men kommer ikke lenger med å klokke ikke 1 milimeter og volten kommer ikke lenger en 1.75 Field Value CPU Properties CPU Type AMD Athlon XP, 1975 MHz (13.5 x 146) CPU Alias Thoroughbred-A CPU Stepping A0 Instruction Set x86, MMX, 3DNow!, SSE L1 Code Cache 64 KB L1 Data Cache 64 KB L2 Cache 256 KB (On-Die, Full-Speed) CPU Physical Info Package Type 453 Pin PGA Package Size 4.95 cm x 4.95 cm Transistors 37.2 million Process Technology 6Mi, 0.13 um, CMOS, Cu Die Size 80 mm2 Core Voltage 1.50 - 1.65 V I/O Voltage 1.6 V Typical Power 44.9 - 61.7 W (depending on clock speed) Maximum Power 49.4 - 67.9 W (depending on clock speed) CPU Manufacturer Company Name Advanced Micro Devices, Inc. Product Information http://www.amd.com/us-en/Processors/Produc...,30_118,00.html CPU Utilization CPU #1 0 % der jah Lenke til kommentar
|Dark| Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 og om du sa åssen hk du har så kan det hjelpe oss i å hjelpe deg Åssen hovedkort var det han spurte om.. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 mene dark da, klarer du ikke å tippe det da? er jo ikke så mange socket A hk ute å går.... mene jeg ser du har en fsb på 146, og siden det stopper der så tyder det på at du har et kort som ikke har agp/pci lås og derfor vil du også klokke opp harddisker og alt annet som står i agp og pci spor når du øker fsb konklusjon, du kommer ikke høyere uten å bytte hk eller å sette agp/pci fra 4:2:1 til 5:2:1, som ikke gir noen bra ytelse føre du kommer opp på 166+fsb Lenke til kommentar
Slazenger Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Men er dette sikkert og gjøre? jeg mener det er ikke noe som kan fucke seg eller noe sånt? men hvordan er det man gjør dette?? jeg vet jo at det er i bios men hvor er det man går og hvordan man gjør dette? Mhv Slazz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå