Gå til innhold

Noen spm. angående Kabinett


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har tenkt å kjøpe meg en ny pc :)

Men så lurer jeg på dette:

 

Spm. 1.:

Hvor i huleste er det blitt av Chieftech Dragon kabinettet(visst jeg husker riktig) Det helt vanlige kabinettet som kostet en 800-900 inkl. strømforsyning? Jeg finner det ikke på komplett eller andre lignende nettsider :(

 

Spm. 2:

Jeg har hørt Lian Li har ganske gode kabinetter. Hva er det som gjør disse så spesielle/gode. ? Ser at standard kabinettene deres ligger på ca 2000,-

 

 

takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. No idea

 

2. Lian Li lager solide aluminiums kabinetter. Stort sett så følger det med vifter både foran og bak. Kabinettene er en pc-byggers drøm, da alt kan "trekkes ut" og enkelt demonteres for bygging - en sann fryd å jobbe med.

Jeg synes dog at viftene på mitt Lian Li kabinett er noe svake, kommer til å bytte de ut med 3 * http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...D8038H&toc=5830 (raw powah!).

Lenke til kommentar
Støynivå: 55.2 dB(A) :dribble:

 

Noe høyt støynivå med 3 slike vifter? Håper ikke du sover med pc'n på :p

Hehehe, det ante meg at du ville kommentere det !

 

Pc'en står i stua og når jeg bruker den kjører jeg høy-høy lyd uansett, hører ikke viftene. Dessuten slenger jeg inn en manuell viftestyrer, da er det jo bare å bremse de ned hvis jeg trenger litt fred ;) .

 

Med den ekstreme varmen mitt Geforce 6800 ultra kort og AMD FX-53 cpu skaper, blir jeg nødt for å ty til ekstreme metoder.

Gidder foreløpig ikke spytte 2000 - 2500 kroner i vannkjøling.

 

Dessuten skal pc'en bråke litt synes jeg. Vil ha et schwin som låter litt også :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...