stigfjel Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 MPlayer tar alt av filmer, DVD/CD osv... Ekstremt hendig. Det må kompileres. Har prøvd de ferdige pakkene, men jeg må kompilere for at programmene skal fungere. Jeg bruker Slackware 10. Lenke til kommentar
g0re Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Litt dumt jeg ikke rakk å bli med på dette, jaja... Jeg får forsette min egen politikk mot plate/film bransjen. Det siste året har jeg ikke kjøpt en eneste cd/film (fra de store selskapene). I tillegg har jeg sendt mail til artistene ang denne holdningen (de jeg pleide å høre på) med oppfordring til å "finne på noe kreativt" mot denne usmakelige grådigheten fra deres side (ja jeg adresserte grådigheten direkte mot artistene, ikke sjefene deres. Det er artistenes jobb å rydde oppi det, dvs gi beskjed til manageren, manageren tar det opp mot plateselskapet, plateselskapet tilbakemelder. Blir responsen like usmakelig kommer jeg sansynligvis til å sende hele cd samlingen min i retur til artistene). Jeg er glad for at noen av de har forstått dette (f.eks.: björk, george michael, m.m.) .... Hadde de samme kjøtthuene som sitter på toppen av showbiz kaka suttet i Coca-Cola, hadde de nok funnet på noe som sperrer muligheten til å helle colaen i en annen flaske eller i et glass, den måtte drikkes direkte av den originale Coca-Cola flasken.... Endret 28. september 2004 av g0re Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Over 7000 nå, og det er fortsatt mulig å skrive seg på. (vet ikke om den er levert though) Lenke til kommentar
babbakaørn Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Skrev meg på uansett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå