Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

cerwin vega bilanlegg


JKJK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som Jalla sa, Soundpressure på lillestrøm fører Cervin-Vega og jeg kan anbefale dem på det varmeste.

 

Skal du ha en gammel stroker så er denne gått ut av produksjon for lenge siden og er lettest å få tak i på bruktmarkeder.

En 15" stroker ubrukt gammel type ligger i pris på rundt 5000,-

Brukt: 2500-3000.

 

Stroker pro har jeg ikke hørt eller sett men ryktene skal ha det til at denne kan "rive hus".

 

Den gamle spiller også som bare faen, men merk at god forsterker og god strømtilførsel trengs for å få ok lydkvalitet.

Lenke til kommentar

Jepp, ville nok sagt at du må ha en skikkelig forsterker. 1500 - 2000W og masse headroom er tingen. minst 50mm2 strømkabler, en 2-3f kondis og dynamo og batteri som står i stil. Kan anbefale Stingers strømkabler, Skikkelig god å legge. Videre Oddyssey batterier, samme som Stinger men MYE billigere. PC1700 er gromme saker! Til høyttalerkabler bør du nok minst ha 16mm2 kabel :D

Blir ganske sykt etterhvert med en PRO i ryggen ;)

Lenke til kommentar

Jau. Har en fetish for gamle vega element (har xl 18 og xl15 fra før) og kunne tenkt med en gammelstroker for nostalgiens skyld. Har bare 65A dynamo i bilen nå, men skal tuppe inn minst en 90A, om ikke 120A. Tenker å kjøre 2x paralellkoblede kondensatorer. Forsterker har jeg ikke bestemt meg for enda.

 

Klart, pro'ene ser fete ut, men de blir nok svindyre, samt at jeg som sagt har en liten fetish for gamle vega elementer :D Hadde vært digg å fått kloa i en stroker 10 av gammel serien. Hvis noen kommer over en pent brukt en er jeg VELDIG interessert!

 

Akurat nå jobber jeg med frontsett og høyt i bakluke/bakdører. Subb(er) er det siste som skal inn. Har en Opel Kadett stasjonsvogn 1.6i 89mod som skal ibygges en del stæsj etter hvert.

Endret av DJ-JK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...