Steikern Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Jeg skall kjøpe meg ny cpu vifte i dag til max 500 kr. Jeg har pentium 2.8 e prescott. Den må nesten hvere helt stille så hvis du har noe info om en bra cpu kjøler-vifte? SÅ skriv i vei :D Leg hjerne url til side du kjøpte den på Endret 27. september 2004 av Aadna Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Hvem tror dere er best til og kjøle av den eller den her? Endret 27. september 2004 av Aadna Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 *kremt* heter ikke hvem, men hvilken *kremt* Eller ville nok jeg valgt nummer to. Lenke til kommentar
espengun Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 ...trenger selv en ny CPU vifte, da min låter som et monster. Har en P4 2.8. Vil da denne være god nok? Eller vil dere anbefale noe annet? Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 skall jeg gå for den til espengun? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå