oleredv Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Hei Her om dagen leita eg fram en gammal harddisk som eg hadde tenkt å bruke på linux, så difor ville eg formatere den. Etter ein rask gjennomgang fann eg att eit av dei virkelig klassiske dataspela eg har spelt: Death Rally! Dette var den verkelig store hit'en når eg gjekk på vgs som faktisk er ei stund sidan. Så eg tenkte at eg ville prøve å få dette spelet til på den "nye" maskina. Og dette fungerte nesten bra. Det store problemet er lyden. Sidan spelet er så gammalt må alle innstilingar gjere manuelt (Sound card adress, Sound card Interrupt og Sound card DMA), og eg har ikkje den fjernaste anelese om ka alt dette skal stå på. Har prøvd litt forskjellig og det beste eg har fått er omtrent eitt sekund med lyd akkurat i det spelet startar, ellers er det stille. Håpar det er noken der ute som kan hjelpe meg med dette litt kinkige problemet. Halve gleda med dette spelet forsvinn jo med lyden....:sad: Ole Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 13. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2002 Quote: Den 2002-05-13 11:24, lavizh skrev:Dette hører vel hjemme hos hardware.no forumet ? Eg tvila nok litt på det sidan dette ikkje er eit hardware problem, men rett og slett konfigureringa av eit spel, så eg kan ikkje sjå at det passa noken anna plass en akkurat her. Lenke til kommentar
atrox Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 <-melding fjernet-> [ Denne Melding var redigert av: atrox på 2002-05-13 16:22 ] Lenke til kommentar
KjellM Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Har hatt det samme problemet sjølv. Det spørs hva slags lydkort du har. Normale innstillinger er vel 220,5,1 på soundblaster kort. Viss det er nyere lydkort,så er det ikkje sikkert spillet støtter det. Eg har eit eax lydkort nå,og det virker ikkje med det spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå