AsconaB Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Har en NEC MultiSync FE991SB 19". Pleier aldri å slå av denne med av\på knappen bortsett fra når jeg skal bort for lengre tid. Har skjermspareren på etter 10 min. og slå av skjerm etter 30 min. Skrur av maskinen på natta, men pleier aldri å slå av skjermen. Den går i Power Save, som det står når den slår seg av. Burde jeg slå av skjermen helt når jeg skrur av maskinen ? Hva pleier dere å gjøre ? Så det var en annen topic om dette men der ble det diskutert LCD skjermer. Lenke til kommentar
ketle Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Slår aldri av skjermen. Det durer i skjermen min. Er det normalt? Har en Targa 17" CRT Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Slår ikke av skjermen, men kjenner folk som gjør det.. personlig så tror jeg skjermen blir lettere ødelagt hvis du slår den helt av etter hvert bruk... det skjedde med TVen min... Lenke til kommentar
AsconaB Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Ja, det tror jeg også, ivertfall for bare korte perioder. Sånn borte i 5 min. så slår man den av. Jeg tenker på å slå den av om natta. Og når jeg skriver bort for lengre tid mener jeg selvfølgelig ikke bare noen timer, men ei helg f.eks. Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg har ikke skjermsparer og satt skjermen til å slå seg av etter to timer. Jeg har pcen på om natta, så da slår jeg av skjermen for og ikke lyse opp hele rommet. Ellers er den alltid på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå