BrukerSlettet Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Sitter å vurderer å skaffe meg parabol. Trenger i grunn ikke mer enn tv3, tv2, nrk1&2, tvnorge og diverse andre kanaler som kommer med på kjøpet. Noen som vet om et bra abbonement jeg kan skaffe meg? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Bare sjekk ut Canal Digital og Viasat sine sider. ANbefaler Canal Dig. Pga discovery. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Har selv Canal Digital kabel-tv, betaler ca. 100,- i måneden. I underkant av 20 kanaler, men som du selv sier, man trenger ikke mer enn de norske (ser aldri på de andre, med unntak av Discovery og MTV til tider). Fordelen med kabel-tv er at man kan se på forskjellige kanaler på forskjellige tv'er uten behov for flere tunere. Man påvirkes heller ikke av vær o.l. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 canal digital kabel-tv er nok det beste alternativet for deg, for med parabol så må du enten ha tv2 og tv norge eller tv3, eneste mulighet for å få alle tre er en skål med to hoder og i tillegg må du ha to tunere (pass på at kun nye tunere er godkjent av selskapene!!!) eller ha viasat abo. og få inn tv2 og tv norge via en bordantenne.. faktisk er kabel-tv det gunstigste tilbudet! Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 hmm..... Kabel-tv var ikke lagt ut der jeg bor. Bor ganske sentralt, så litt merkelig .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå