Mr Burns Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Klarer ikke installere "store" filer, f.eks. english.cab-fila i FarCry. Dette gjelder også andre spill, f.eks demo til TrackMania måtte jeg prøve flere ganger. Det stopper opp på de samme plassene, på store filer. Hva kan være galt? Har sjekket HD og registry, finner ikke noe galt... 512 MB RAM, XP1700, Win2K, MSI K7N420 Pro Maskinen er ikke overklokket. Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Vet ikke om dette har noen relevans, men; Installerer du på en annen partisjon, enn der "temp-mappa" ligger? Slik at du eventuelt ikke har stor nok plass på temp-disken. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 har du DVD rom? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Muligens CD/DVD-leser som begynner å ta kvelden. Eneste jeg kan tenke meg. Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Jeg har bare en partisjon, og der er det 20GB ledig plass. Det burde holde... Det er ikke CD-ROMen som holder på å knele, jeg prøvde med demoen til Trackmania på ca. 130MB, det gikk etter flere forsøk. (ikke fra CD) Problemene oppstår når det er store filer som skal pakkes ut og kopieres. Det er noe muffens en plass. Lenke til kommentar
PeeJay Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Hvor store snakker vi? Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Har en kamerat med samme problemet, det hjalp ikke om han formaterte. Har en mistanke om at ram-brikka svikter på større belastninger Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Jeg vet ikke helt hvor store filene er, men det butter når installasjonsprogrammet kopierer over de største filene i installen. Kan det være RAM-problemer? Hvordan kan jeg sjekke om RAMen fungerer? Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Høres ut som RAM brikka ja, ta den ut og sett inn en annen brikke. Se om ikke det hjelper. Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Problemet er RAM. Testet med Memtest86, og fikk tusenvis av feil i ett område. Heldigvis har StartIT livstidsgaranti på RAM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå