DrErling Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Heftig quoting, det skal dere ha! God natt Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Skjønner egentlig godt hvorfor psdata var litt stramme på garantien i denne saken, lurer på hvor mange som sender inn kort dem selv har ødelagt ved å stille inn på spenninger\overklokke\flashet bios på. Bra at du slo gjennom i denne saken i hvertfall. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Heftig quoting, det skal dere ha! God natt Viva la Quote Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Ja, PSdata er greie på retur (fikk ny CPU fra dem, eller, venter på ny CPU i posten heter det vel) Etter at den jeg fikk aldri virket. Hadde først bare CPU inne til test, men da virket den jo selvfølgelig (min flaks) så jeg måtte sende inn både hovedkort og CPU. Da den feilet ørten ganger mens den var til test, så valgte de å sende meg en ny CPU. Greit og se at de lar tvilen komme kunden tilgode i andre tilfeller også.. Endret 12. oktober 2004 av lock-aze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå