Gå til innhold

Posten, usedvanlig treige?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denethor skrev 27/09/2004 : 14:56

Er det ikkje Stokke komplett.no held til da ? (dei har kanskje berre gløymt å hente ?)

-Eg er ingen kilde.. Usikker på dette. 

Nesten riktig: Vi holder til i Sandefjord, ca en mil fra Stokke.

Vi henter imidlertid ikke pakker på Posten (de kjører ut til oss flere ganger om dagen). SpinNdre må derfor ta kontakt med Posten og sørge for at de sender varen til oss, slik at vi kan behandle returen hans.

Lenke til kommentar
Denethor skrev 27/09/2004 : 14:56

Er det ikkje Stokke komplett.no held til da ? (dei har kanskje berre gløymt å hente ?)

-Eg er ingen kilde.. Usikker på dette. 

Nesten riktig: Vi holder til i Sandefjord, ca en mil fra Stokke.

Vi henter imidlertid ikke pakker på Posten (de kjører ut til oss flere ganger om dagen). SpinNdre må derfor ta kontakt med Posten og sørge for at de sender varen til oss, slik at vi kan behandle returen hans.

Joda, jeg har sendt en mail, men har ikke fått svar enda. MEN det skal vel ikke være nødvendig og opplyse om dette?

edit: Dette har jo aldri vert noe problem, har sendt inn, fått tilbake uten at jeg måtte kontakte posten og opplyse om dette :hmm:

Dette står det på pakkespor:

24.09.04 12.10 Utlevert 3169 STOKKE DT OMRÅDE STOKKE

Så jeg antar pakken min er "kjørt" til komplett?

Endret av SpinNdre
Lenke til kommentar
SpinNdre skrev 27/09/2004 : 15:47

Joda, jeg har sendt en mail, men har ikke fått svar enda. MEN det skal vel ikke være nødvendig og opplyse om dette?

Nei, det er kun nødvendig å ta kontakt med Posten dersom de ikke leverer pakken til oss i løpet av "rimelig" tid. Ser av resten av informasjonen din at de tydeligvis har utlevert den nå.

edit: Dette har jo aldri vert noe problem, har sendt inn, fått tilbake uten at jeg måtte kontakte posten og opplyse om dette

Helt riktig, det skal ikke være nødvendig

Dette står det på pakkespor:

24.09.04 12.10 Utlevert 3169 STOKKE DT OMRÅDE STOKKE

Så jeg antar pakken min er "kjørt" til komplett? 

Synes det var litt merkelig at det står utlevert i Stokke, men vi får gå ut i fra at Posten har kjørt til riktig adresse. Det tyder da på at returen din er levert til oss sist fredag. Vi bør da ha behandlet den senest på onsdag (tre virkedager), men forhåpentligvis tidligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...