__Lars__ Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg har et linksys WMP54G trådløst nettverkskort og en WRT54G router. Etter at jeg har koblet meg til routeren så blir det avbrutt etter ca 5 minutter hver gang... Har to andre PCer som er koblet til routeren som ikke har samme problemet. Lenke til kommentar
bearcarlsen Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Slå av 8011.x godkjenning så skal du se forbindelsen holder seg bedre =) Lenke til kommentar
espenf Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Oppgrader firmware og driver. Lenke til kommentar
__Lars__ Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Slå av 8011.x godkjenning så skal du se forbindelsen holder seg bedre =) takk, nå funker det som bare det! veldig greit når det bare er bagateller som er problemet. Lenke til kommentar
bearcarlsen Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Oppgrader firmware og driver. Ikke at man alltid kan vite hva som er feil, (slik som jeg gjør) Men syns man bør foreslå ting med mindre man vet det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå