Anders Leipsland Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Quote: Den 2002-05-13 00:06, ajohn_richard skrev:Kan noen gi meg råd til hvilken skjerm jeg skal velge hvis jeg ikke skal betale mer enn max 4000 kr, helst mindre.?? Hmm NEC's FE950+ har vunnet veldig mange tester og jeg har sett den til under 4000kr, men prisguide.hardware.no gav meg nå kun priser rett i overkant av 4000kr. Skjermen benytter Diamondtron røret som imho er et bedre bilderør enn LG's shadowmask-aperture grill hybridrør Flatron. Diamondtron er forøvrig et rent aperture grill rør (akkurat som Sony's prisbelønte Triniton rør) og har derfor de to "kvalitets"-stripene, så om du er en av de som får fnatt av Triniton skjermer så er nok LGen et bedre valg :wink: Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Quote: Den 2002-05-13 15:25, SnowDOG_ skrev:Hei!Eg sitter her med en 19" Samtron 95P plus og den er eg meget fornøyd med men det eg lurer på er om noe har denne eller har hørt om den har gjort det bra på tester. eg kjøpte den i sverige men har aldri sett den i norge.anyone? En venn av meg har denne skjermen. Den har god bildekvalitet IMHO og kan trygt anbefales innenfor sin prisklasse. Men hvis man vil bruke 4000 kr, støtter jeg forslagene om Sony E430 eller NEC FE950+ Lenke til kommentar
Richard`n Skrevet 14. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2002 HEI! Jeg takker for alle svar, det var mange meninger om denne saken, men jeg har nå fått endel merker jeg kan velge i, så får jeg se hvilken jeg lander på Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Quote: Den 2002-05-13 13:43, sosohal skrev:Jeg kjøpte Synchmasteren etter råd fra Hartge, og er fornøyd. :smile: Ikke visste jeg at en 19" kunne være så stor og tung, :smile: Tyngde= kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå