Torer'n Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Heisann. = ) Jeg trenger litt hjelp. Har akkurat bestilt en ny ViewSonic skjerm (20,1") med hjelp fra dere, og trenger også å bestille en Dual DVI kabel. Jeg kunne ikke finne noen kabel på itbutikken, der jeg bestilte skjermen, men jeg sjekket komplett data, og tror de har den. Er dette kabelen jeg trenger? (kjipt å bestille feil kabel liksom.. = ( ) ________________________________________________________ KA Skjermkabel Digital DVI-DVI M/M 3m Skjermet høykvalitetskabel, dual link Vår pris: kr 378,- Lagerstatus: 10-19 på lager. Varenummer: 108967 Vekt m/emballasje: 0.42 kg Produsentens varenummer: 88741-8103 Se andre produkter fra KABEL Produktinformasjon Produktbeskrivelse AESP skjermkabel - 3 m Type Skjermkabel Teknologi Koaksial Lengde 3 m Kobling(er) 1 x 24-pin digital DVI - hann Kopling(er) (den andre siden) 1 x 24-pin digital DVI - hann Håper dere kan si meg om dette er en dual DVI kabel. Tusen takk for all hjelp og støtte dere har gitt meg. Med vennlig hilsen, Tor Erik Arntzen [email protected] Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Skal vere rett kabel det. Dual link. Har denne sjølv http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=297 mvh JanEirik Lenke til kommentar
Torer'n Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Tusen takk Jankee. = ) Jeg kjøpte samme kabel som deg, fra Netshop. Håper den fungerer. = ) Mvh, Tor Erik Arntzen [email protected] Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 du får dele dine erfaringer med oss når du har skjermen da torer'n (damn jeg må slutte å lese navnet ditt så fort ) Lenke til kommentar
Torer'n Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Hehe. = ) Det skal jeg gjøre Øyvind. = ) Jeg er veldig spent, og jeg håper skjermen fungerer greit. Men jeg må ærlig innrømme at jeg har VELDIG lyst på Nec'en som du anbefalte. hehe. Kanskje jeg kjøper den neste måned. = ) Uansett, jeg poster når jeg får skjermen. = ) Mvh, Tor Erik Arntzen [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå