DesertGlow Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 nForce4 tidligere enn ventet? Det er blitt bekreftet fra flere hold at nForce4-brikkesettet ikke vil bli forsinket slik som den "endelige" versjonen av nForce3 ble. Nå tyder det på at nForce4 vil dukke opp tidligere enn ventet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Ajaj, betyr dette hovedkort med nForce4 frie for barnesykdommer allerede på nyåret en gang? Hadde vært kjekt å oppgradere PCen ved hvert nForce-skifte Lenke til kommentar
wotg Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Det var gode nyheter Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Det va akkuratt likt med geforce kort'ene 4 kom nesten før 3'en. tror ikkje Nvida er så glad i tallet 3 eg.... Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) de nForce4-baserte kortene vil rulles ut allerede i begynnelsen av oktober. Innen to veker altså ? Skal me sjå om dette er kilder som er å stole på :-) Endret 27. september 2004 av Denethor Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 dette var gode nyheter gleder meg til å se tester Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Dette kan bli høyst interessant! Da ser vi kanskje noen skikkelige, Opteron-klare hovedkort ute på markedet i løpet noen uker også? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Bra at utviklingen får så fort da. For en liten stund siden anbefalte alle nforce3, men da blir det vel nforce4 ikke lenge etterpå. Jeg har nforce2 og er storfornøyd Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Det ser ut til at ventetida oppgraderingen min blir kortere enn jeg har antatt. Både Nforce4, PCI-express skjermkort, Athlon64 90nm, og SATA2-300 NCQ har kommet før jeg har antatt. Dette passer meg glimrende Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 pokker, pokker, pokker... men jeg hadde lissom satsa på at nforce4 ble utsatt..sånn at jeg fikk ett par lønninger i lomma før jeg "måtte" oppgradere... Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 de nForce4-baserte kortene vil rulles ut allerede i begynnelsen av oktober. Innen to veker altså ? Skal me sjå om dette er kilder som er å stole på :-) Leser du artikkelen står det 2-3 uker, ikke innen to uker Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Sitter med en krypende følelde av at ikke noe OS vil utnytte dette ... Denne Bill ... begynner så smått å ergre meg nå.... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jo men ettersom jeg forstår kommer disse kun med pci , dermed må en ha nytt skjermkort også , eller missforstod jeg der Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Wohooo, tenkte å bestille ny hardware snart, kanskje vente litt til og se hva som skjer med nForce4 når det kommer. Hvor bra det virkelig blir når det blir testa opp og ned i mente. Blir spennende å se hva nForce4 klarer å prestere. Opp til 8 stk S-ATA + 6 P-ATA støtte. Blir å dra kabler ut til eksterne hard disk kabinetter dette her. [EDIT] Vil nForce4 brikkesettet kun støtte PCIe eller også AGP? Vet noen om det kommer HK'er med spor for begge, alternativt overgang mellom AGP til PCIe? Hvis ikke så blir det å selge ett 9800pro kort å skaffe nytt PCIe kort tenker jeg. Endret 27. september 2004 av Zimon Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Hadde vært kjekt å oppgradere PCen ved hvert nForce-skifte Nå har jeg nF1, nF2 og nF3 kort allerede så da må jeg vel ha et nF4 også...dog skal jeg vente utpå nyåret(tipping, muligens før) for å få tak i to 6800gt med pci-e og sli Skal bli morro når testene begynner å komme på webben... Endret 27. september 2004 av Civilix Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Kommer nforce 4 med DDR eller DDR2? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Kommer nforce 4 med DDR eller DDR2? Uten ... Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 hmmm, jeg har en anelse om at dette er en hurtiglasering av et nesten ferdig produkt. Tror det er best å vente en måneds tid å se hvilke bugs som kan dukke opp etter lansering. Husker dere f.eks. det Intel chipsettet som hadde problemer med PCI-e? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Kansje vente men kjøp av ny pc? Var veldig intresant, håper det ikke blir som nforce3 150, håper det finnes nforce4 sli kort som ikke koster altfor mye, btw hvordan får man plass til 8x cpuer på et hk? droppe alt som heter pci og agp? Bare ram psu og innebygget skjermkort? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Kansje vente men kjøp av ny pc? Var veldig intresant, håper det ikke blir som nforce3 150, håper det finnes nforce4 sli kort som ikke koster altfor mye, btw hvordan får man plass til 8x cpuer på et hk? droppe alt som heter pci og agp? Bare ram psu og innebygget skjermkort? At et chipsett støtter opp til 8 prosessorer betyr ikke at man skal presse det inn på ATX-formfaktor... Hvorvidt SLI-versjonene kommer med en gang vet jeg ikke, men om prisen på disse er 1500 eller 2000 kroner betyr lite hvis man uansett må kjøpe to av toppversjonene til NVIDIA når det kommer til skjermkort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå