beverpower Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg fikk internett(ADSL) for første gang på min PC for en mnd siden, og da jeg skulle logge meg inn på nettbanken fikk jeg beskjed om at PC'n ikke hadde på java-støtte. Fulgte instruksene fra dnbnor.no, men får fortsatt feilmelding! Brukt nettbank lenge på jobben, men skulle gjerne ha betalt regnigner hjemme også... Noen som kan hjelpe?? MVH Lars Hauger Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Last ned Java runtime på http://www.java.com Så får du javastøtte på heimepcen også. mvh JanEirik Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Så jeg trenger ikke "tukle" med internett-instillingene? Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Flyttes til progamvare Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Så jeg trenger ikke "tukle" med internett-instillingene? Takk for hjelpen! nei, bare installer Java Runtime Enviroment (la ut en litt mer nøyaktig link til hva du trenger) Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 Takk til alle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå