schwami Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Benq FP931 oppgis i produktguiden med tilkoblinger RGB/VGA, men hos Benq står det at den har bare VGA(d-sub)-tilkobling. Benq FP937 oppgis med bare DVI-tilkobling i produktguiden, men hos Benq står det at den også har VGA(d-sub). Under "enkelt søk" kan man angi hvilke tilkoblinger man vil bruke som filter for søket. Hvorfor er både d-sub og vga angitt som ulike filter? Er det grunner for både å ha et filter for DVI-I og et for DVI? EDIT:skriveleif Endret 27. september 2004 av schwami Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Hei! Det ser ut til at det har gått litt fort i svingene her. Du har helt rett i at tilkoblingene var feil i prisguiden, og dette er nå fikset Takk for tipset! Når det gjelder tilkoblingene så jobber jeg med et nytt oppsett, og da skal jeg sørge for å rydde opp i dette med vga/d-sub. Jeg tror ikke noen skjermer er registerert med d-sub i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå