ckl Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Har vanskelig for å bestemme meg, alle telefonene har positive og negative ting. Nokia 6230 - har triband, og mp3, men det har vært mye tull med Nokia telefoner SE K700i - har triband og mp3, men elendig batterikapasitet SE Z600 - har triband, mangler mp3, flott skjerm, stor og tung, plastkvalitet E700 - lekker telefon, flott skjerm, men mangler triband og har hørt at den har mye lyd det er umulig å slå av Spill funksjoner interesserer meg ikke, og kamera er heller ikke så viktig, har digital kamera til å ta bilder med. Ønsker en god kalenderfunksjon. Kvaliteten på selve telefonen og en bra skjerm er viktig. (Kan en triband telefon brukes i Sør Amerika, eller er det kun Nord Amerika?) Lenke til kommentar
Algron Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Velg k700i!, Den har den beste skjermen og batteriet er ikke så dårlig som alle skal ha det til: min varer i 3-6 dager uten FW oppdatering Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 å hvis du oppdaterer FW på K700 vil batteriet bli Mye bedre! + masse bugs fixed Lenke til kommentar
ckl Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Ulempen med K700 i forhold til Nokia 6230 er ar den mangler minnekort. Det er et stort minus om man skal bruke mp3 spilleren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå