t0ffluss Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Dersom jeg skulle ønske å montere et PCI kort på et hovedkort. Men ikke kunne bygge for mye i høyden.. Så skulle jeg trenge en form for PCI konverter.. som settes i PCI slot på hovedkort, som en slags extension for 90graders vinkel. Ehm.. høres litt rart ut.. Det ville liksom blitt.. som om.. kortet hadde blitt liggende.. med denne konverteren.. jeg vet det skal finnes.. men husker ikke hvor... Noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Det er vel det som kalles Riser kort, og som regel benyttes i 1U/2U-servere. bilde. Foreta et fritekst-søk på riser, så finner du noen få kort. Lenke til kommentar
xoop Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Sånn type kort kalles for et "Riser", kort. Det er ikke veldig mange steder som selger disse, men du kan jo søke. Lenke til kommentar
xoop Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Heisann, kom akkurat over et: http://www.psdata.no/product.asp?id=6DHPP8...+%2F+Tilbeh%F8r Lenke til kommentar
jossa Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 zatan jeg har et sånt liggende 500flis for det kortet hurrja partei i huset kansj du kan bytte det mot no dill du har liggende :wink: eller er jeg for sen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå